oslofrk Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Jeg trenger en pen bukse. I årevis har jeg kun brukt jeans, men god inn i 40-årene trenger jeg en pen bukse. Noen som har tips? Jeg er str 40/42 og har timeglassfasong.
prekæs Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Kjøp deg en sånn dressbukse med legg som er så populært nå. Disse vide som unge jenter bruker, men også voksne kvinner. Har prøvd ett par slike og veldig fine på. Kunne fint ha brukt slike og er eldre enn deg
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Er snart 50 og bruker nesten utelukkende jeans. Har en svart dressbukse fra Fillipa K jeg bruker på jobb de få gangene jeg ikke kan bruke jeans Anonymkode: 99a2f...9fa
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden KappAhl har fine dressbukser, smale i livet, vide nedover, men på den måten de gjorde da vi var ung, og ikke på den tønne-måten de gjør i dag. Anonymkode: 7974f...ad7
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Hvor høy er du HI?:) Anonymkode: 20d97...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå