Anonym bruker Skrevet søndag kl 20:34 #1 Skrevet søndag kl 20:34 Hvorfor kan man ha en ekstra konto på den samme brukeren på Facebook? Jeg skrev en ny og lagde ett navn. Men er det sånn at jeg da kan publisere i alle grupper helt anonymt? Men at jeg må legge meg til alle gruppene selv? Hvordan har denne funksjonen? Jeg har hatt to konto i to måneder for å se hva som skjer og det eneste som har skjedd er at de vennene som jeg har på mitt eget navn kom opp på brukeren. Burde jeg slette den? Har dere sånn? Jeg skulle bare se men den har stått helg ubrukt i de to månedene men kjekt å vite hva det er. Fordi den funksjonen har jeg ikke sett før. Hadde vært greit å vært anonym noen ganger. Anonymkode: 3f5f7...c6a
Anonym bruker Skrevet i går, 03:38 #2 Skrevet i går, 03:38 Det greieste er å ikke ha Facebook. Anonymkode: 93f69...0e8
Anonym bruker Skrevet i går, 03:41 #3 Skrevet i går, 03:41 En anonym konto skal neppe brukes til noe godt, så nei det har jeg ikke. Anonymkode: 8fbff...11a
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): En anonym konto skal neppe brukes til noe godt, så nei det har jeg ikke. Anonymkode: 8fbff...11a Så man kan ikke se den andre kontoen da? Anonymkode: 3f5f7...c6a
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #5 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): En anonym konto skal neppe brukes til noe godt, så nei det har jeg ikke. Anonymkode: 8fbff...11a Det blir jo det samme som å skrive som Anonym Bruker her. Anonymkode: 3f5f7...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå