Gå til innhold

Hva tenker du om denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har datet i over 1 år, vi er fremdeles ikke kjærester. Men han lurte på om vi skulle gå på kino sammen. Sammen med barna. Hans og mine. Jeg sa 3 ganger at vi kunne droppe det hvis han var usikker. Men han sa at det gikk bra. Vi avtalte å treffes på kinoen. Han oppførte seg som en fremmed ovenfor oss. Ville ikke hilse på oss. Han og barna hans løp foran oss. Satt seg på sine plasser, et stykke fra meg og mine barn. Jeg syns egentlig det var ydmykende. Overdriver jeg ? Han kysset meg i smug, uten at jeg fikk hilse på barna hans. 

Anonymkode: 34a42...a51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er på tide å bli voksne. 

Anonymkode: b9c90...144

Skrevet

Dere gikk ikke sammen på kino da 🤷

Anonymkode: a72b3...3f9

Skrevet

At det var? Dere hadde avtale om å gå på kino, men snakket ikke sammen og satt ikke sammen? Han hadde jeg ikke giddet!

Anonymkode: 0e753...430

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

At det var? Dere hadde avtale om å gå på kino, men snakket ikke sammen og satt ikke sammen? Han hadde jeg ikke giddet!

Dette! 👆 

Anonymkode: 6b17d...0b3

Skrevet

Dersom du følte deg ydmyket i situasjonen og du satte premisser som han ikke hørte på, da er det vel på tide å gå videre i livet. 

Anonymkode: 5a7fd...561

Skrevet

Så det han egentlig foreslo var å gå på kino samtidig? Veldig merkelig 🙄

Anonymkode: f0da6...d08

Skrevet

Han og hans barn satt langt unna deg og barna men dere kysset i smug. &nbsp
Altså, bli voksne. 
Dere må lære dere å kommunisere. 
Å møte barna hans for første gang, er kanskje ikke kino det beste stedet

Anonymkode: 7d5fc...2e8

Skrevet

Han og hans barn satt langt unna deg og barna men dere kysset i smug. &nbsp
Altså, bli voksne. 
Dere må lære dere å kommunisere. 
Å møte barna hans for første gang, er kanskje ikke kino det beste stedet

Anonymkode: 7d5fc...2e8

De satt seg nærmere etterhvert. Men var rart. Barna hans ble veldig forvirret av situasjonen 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så det han egentlig foreslo var å gå på kino samtidig? Veldig merkelig 🙄

Anonymkode: f0da6...d08

Ja. Egentlig. Men forstår ikke hvorfor!  Jeg ga beskjed på forhånd at vi kunne droppe det

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jo, vi snakket sammen. 

Skrevet

Og han flørtet med meg foran barna sine. 

Skrevet

At dere høres ut som ungdomsskoleelever, det er sjokkerende at dere har ansvar for barn og dere bør selvfølgelig ikke inngå i noen relasjon til hverandre. 

Anonymkode: 206c6...3c9

Skrevet

De satt seg nærmere etterhvert. Men var rart. Barna hans ble veldig forvirret av situasjonen 

Var dette første gangen dere møtte hverandres barn?

Anonymkode: bbdf6...8ac

Skrevet

Var dette første gangen dere møtte hverandres barn?

Ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ja

Det er utrolig merkelig av dere begge to å tenke at kino er en arena hvor barna skal møte hverandre, og mamma/pappa sin nye "kjæreste".

Skrevet

Hva hadde han egentlig tenkt? At dere skulle gå på kino samtidig slik at dere kunne titte på hverandre i smug og kysse litt i krokene eller at dere skulle gå på kino sammen? Det med å kysse i smug høres jo nesten ut som dere gikk på kino med foreldrene deres - ikke med barna deres. 

Synes det var litt voldsomt at dere skulle ta hele introen samtidig med dere til barna og barna til hverandre. Og hvorfor i alle dager gjør dette før dere er kjærester? Først burde dere blitt kjærester, deretter burde dere ha introdusert dere for hverandres barn. Når barna har blitt trygge på dere, kan dere gå videre med å introdusert barna for hverandre. For meg var dette en merkelig vurdering. 

Anonymkode: 1dc0f...c59

Skrevet

Dette høres ut som den samme som skulle møte han hun datet når han skulle noe med barna sine, og så sa han i fra at det var greit for seint, og masse styr. og hi i den tråden skulle blokkere han og greier. De hadde heller ikke møtt hverandre sine barn før.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hva hadde han egentlig tenkt? At dere skulle gå på kino samtidig slik at dere kunne titte på hverandre i smug og kysse litt i krokene eller at dere skulle gå på kino sammen? Det med å kysse i smug høres jo nesten ut som dere gikk på kino med foreldrene deres - ikke med barna deres. 

Synes det var litt voldsomt at dere skulle ta hele introen samtidig med dere til barna og barna til hverandre. Og hvorfor i alle dager gjør dette før dere er kjærester? Først burde dere blitt kjærester, deretter burde dere ha introdusert dere for hverandres barn. Når barna har blitt trygge på dere, kan dere gå videre med å introdusert barna for hverandre. For meg var dette en merkelig vurdering. 

Anonymkode: 1dc0f...c59

Jeg føler at vi begge voksne er ganske umodne og håpløse. TS. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...