Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke på boikott selv om jeg synes det er greit at Israel skal være med i MGP. Jeg tenker boikott og slikt tull kan venstresiden få lov å ha i fred. 

Anonymkode: af030...974

Skrevet
34 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg tror ikke på boikott selv om jeg synes det er greit at Israel skal være med i MGP. Jeg tenker boikott og slikt tull kan venstresiden få lov å ha i fred. 

Enig med deg i at boikott er noe tull, boikotter ingen eller ingenting som ikke har gjort noe mot meg

Skrevet
Wicked_Witch_of_the_West skrev (23 minutter siden):

Enig med deg i at boikott er noe tull, boikotter ingen eller ingenting som ikke har gjort noe mot meg

Solidaritet er med andre ord et fremmedord for deg.

Anonymkode: 8146a...1df

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Boikott kan fungere når mange nok deltar til at det får reelle sosiale og økonomiske konsekvenser. Det var nettopp dette som skjedde i Sør-Afrika: internasjonal isolasjon gjorde apartheid politisk og økonomisk uholdbart, selv om mange den gangen også avfeide boikott som meningsløst.

Boikott er ikke symbolikk, men et ikke-voldelig pressmiddel. Man kan være uenig i bruken – men historien viser at det faktisk kan virke.

Anonymkode: e887e...e59

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Solidaritet er med andre ord et fremmedord for deg.

Anonymkode: 8146a...1df

Det stemmer

Skrevet
sug lut skrev (4 timer siden):

Det burde alle artister gjøre.

Ja, for du heier vel på Hamas?

Anonymkode: 605fb...03c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Boikott kan fungere når mange nok deltar til at det får reelle sosiale og økonomiske konsekvenser. Det var nettopp dette som skjedde i Sør-Afrika: internasjonal isolasjon gjorde apartheid politisk og økonomisk uholdbart, selv om mange den gangen også avfeide boikott som meningsløst.

Boikott er ikke symbolikk, men et ikke-voldelig pressmiddel. Man kan være uenig i bruken – men historien viser at det faktisk kan virke.

Anonymkode: e887e...e59

Vel det tok 35 år med boikott før endelig de fikk et 'demokarti' der, men problemet er at flere vil tilbake til livet før frie valg siden det nå er mye korrupsjon og at levestandaren er gått ned. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, for du heier vel på Hamas?

Ja, for du evner ikke å diskutere på et normalt nivå. 

Men for å gi deg forklaring med tskje, så kan man fordømme Hamas på det sterkeste SAMTIDIG som man fordømmer Israels folkemord. 

Heia Ylvis!

Anonymkode: d98a6...970

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ja, for du evner ikke å diskutere på et normalt nivå. 

Men for å gi deg forklaring med tskje, så kan man fordømme Hamas på det sterkeste SAMTIDIG som man fordømmer Israels folkemord. 

Heia Ylvis!

De er ute. Ingenting å heie på da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

De er ute. Ingenting å heie på da. 

Gjør du deg dum med vilje?

Skrevet

Israel i mitt hjerte ❤️

Anonymkode: 76c23...86a

Skrevet

Jeg kan ikke fatte og begripe at folk støtter Palestina, terror og Hamas. Jeg bare skjønner det ikke! 

Mistet all respekt for Ylvis nå. 

Anonymkode: 807fb...09f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Gjør du deg dum med vilje?

Jeg tenker du er dum for heier på noen som støtter Hamas og terror. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...