Anonym bruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Pga sykdom har ikke julepynt blitt tatt ned her enda, gjør det i helga. Men, kan utelys lyse litt til? Juletrelys, og sånn istapper på takmønet? Hva med stjerner i vinduene? Det er jo så fint... Anonymkode: 682a1...be5
Anonym bruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Jeg har stjernene i vinduene oppe enda. Syns det er fint med litt ekstra lys nå i januar, jeg er ikke alene om det i nabolaget her heller Samme med lys ute. De aller fleste her har det oppe enda. Mulig det forsvinner hos en del nå i helga. men det er blitt mer vanlig å ha lys ute til i alle fall slutten av januar. Anonymkode: 4dc20...f13
Anonym bruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Utelys henger ut februar, hos alle rundt her. Anonymkode: f77cd...924
Anonym bruker Skrevet 16. januar #4 Skrevet 16. januar Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. Anonymkode: aa561...446
Anonym bruker Skrevet 16. januar #5 Skrevet 16. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. Anonymkode: aa561...446 Enig i dette. Men når noen har juletre og adventsstjerne i november kan man sikkert ha stjernen oppe til februar. Vi har lys på balkongen enda. Det lyser så pent i mørketiden. Anonymkode: e5120...166
Rhapsody in blue Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Utelys henger til sent februar/tidlig mars her og alle naboer gjør det samme ❤️
Anonym bruker Skrevet 17. januar #7 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Utelys henger ut februar, hos alle rundt her. Anonymkode: f77cd...924 Da er alle like unormale. Ingen her i nabolaget har julelys eller stjerner oppe enda. Heldigvis. Jula er over for lenge siden. Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet 17. januar #8 Skrevet 17. januar Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112
Anonym bruker Skrevet 17. januar #9 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite. Anonymkode: e818e...824
Anonym bruker Skrevet 17. januar #10 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Det er mennesker som deg som gjør at jeg får lyst til å ha julelys ute og stjerner i vinduene til langt ut i februar. Det gleder meg å bidra til at du får tilfredsstilt ditt ønske om å omtale andre mennesker på en så dårlig og uintelligent måte. Anonymkode: 93da6...3e9
Anonym bruker Skrevet 17. januar #11 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite. Anonymkode: e818e...824 😂 Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar Lys ute er det mange som har og ikke noe jeg reagerer på ihvertfall Men adventsstjerner synes jeg er rart, gikk forbi et hus i går med stjerner i vinduene og da tenkte jeg at de måtte være bortreist, havnet på sykehus eller noe 🙈 Anonymkode: 471de...778
Rhapsody in blue Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (18 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Det er helt greit å mene at advent er over. Det er likevel unødvendig å bruke ord som «søppelmennesker» om folk som liker litt lys i mørketiden. Vi kaller det vinterlys her. Naboen vår hang forresten opp lysene i dag 😁
Anonym bruker Skrevet 18. januar #14 Skrevet 18. januar Anonym bruker skrev (23 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Så fordi jeg har hatt en lang sykdomsrunde og ikke har fått ned stjernene så er jeg et søppelmenneske? Sjarmerende du... Anonymkode: 682a1...be5
Anonym bruker Skrevet 18. januar #15 Skrevet 18. januar Jeg synes det ødelegger litt for assosiasjonen med jul når folk har utelysene hengende ute til mars. Men har sett at det er en økende trend etter korona. Anonymkode: 31e42...7ce
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:20 #16 Skrevet mandag kl 18:20 Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer. Anonymkode: e818e...824
amandine Skrevet mandag kl 18:44 #17 Skrevet mandag kl 18:44 Nå kom jeg på at det fremdeles er lys i et tre ute🫣 Løper med én gang!
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:54 #18 Skrevet mandag kl 19:54 Her henger adventstjerna i vinduet ennå. Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset. Eller kanskje er det andre grunner. Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det. Anonymkode: 72c19...582
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:14 #19 Skrevet mandag kl 22:14 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer. Anonymkode: e818e...824 Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:24 #20 Skrevet mandag kl 22:24 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd Det var og noe å bli muggen for 😂 Anonymkode: e818e...824
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:11 #21 Skrevet tirsdag kl 04:11 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd At det er mulig å være så kørka... Se inn til folk?! Skal hun niblunde når hun parkerer bilen mener du? Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:13 #22 Skrevet tirsdag kl 07:13 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Her henger adventstjerna i vinduet ennå. Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset. Eller kanskje er det andre grunner. Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det. Anonymkode: 72c19...582 Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:23 #23 Skrevet tirsdag kl 07:23 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Bla bla bla bla...du er nå litt morsom når du prøver så hardt. Anonymkode: 93da6...3e9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:52 #24 Skrevet tirsdag kl 22:52 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Hahaha, det er jo de ressurssterke som har dette hengende, ikke motsatt. Anonymkode: a1321...4bd
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 03:16 #25 Skrevet onsdag kl 03:16 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Det er latterlig å se hvor teit du er. Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå