Anonym bruker Skrevet 16. januar #1 Skrevet 16. januar Pga sykdom har ikke julepynt blitt tatt ned her enda, gjør det i helga. Men, kan utelys lyse litt til? Juletrelys, og sånn istapper på takmønet? Hva med stjerner i vinduene? Det er jo så fint... Anonymkode: 682a1...be5
Anonym bruker Skrevet 16. januar #2 Skrevet 16. januar Jeg har stjernene i vinduene oppe enda. Syns det er fint med litt ekstra lys nå i januar, jeg er ikke alene om det i nabolaget her heller Samme med lys ute. De aller fleste her har det oppe enda. Mulig det forsvinner hos en del nå i helga. men det er blitt mer vanlig å ha lys ute til i alle fall slutten av januar. Anonymkode: 4dc20...f13
Anonym bruker Skrevet 16. januar #3 Skrevet 16. januar Utelys henger ut februar, hos alle rundt her. Anonymkode: f77cd...924
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:34 #4 Skrevet fredag kl 20:34 Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. Anonymkode: aa561...446
Anonym bruker Skrevet fredag kl 21:43 #5 Skrevet fredag kl 21:43 Anonym bruker skrev (1 time siden): Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. Anonymkode: aa561...446 Enig i dette. Men når noen har juletre og adventsstjerne i november kan man sikkert ha stjernen oppe til februar. Vi har lys på balkongen enda. Det lyser så pent i mørketiden. Anonymkode: e5120...166
Rhapsody in blue Skrevet fredag kl 23:17 #6 Skrevet fredag kl 23:17 Utelys henger til sent februar/tidlig mars her og alle naboer gjør det samme ❤️
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 00:24 #7 Skrevet lørdag kl 00:24 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Utelys henger ut februar, hos alle rundt her. Anonymkode: f77cd...924 Da er alle like unormale. Ingen her i nabolaget har julelys eller stjerner oppe enda. Heldigvis. Jula er over for lenge siden. Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 00:44 #8 Skrevet lørdag kl 00:44 Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 01:02 #9 Skrevet lørdag kl 01:02 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite. Anonymkode: e818e...824
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 04:15 #10 Skrevet lørdag kl 04:15 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Det er mennesker som deg som gjør at jeg får lyst til å ha julelys ute og stjerner i vinduene til langt ut i februar. Det gleder meg å bidra til at du får tilfredsstilt ditt ønske om å omtale andre mennesker på en så dårlig og uintelligent måte. Anonymkode: 93da6...3e9
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 06:24 #11 Skrevet lørdag kl 06:24 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite. Anonymkode: e818e...824 😂 Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:35 #12 Skrevet lørdag kl 07:35 Lys ute er det mange som har og ikke noe jeg reagerer på ihvertfall Men adventsstjerner synes jeg er rart, gikk forbi et hus i går med stjerner i vinduene og da tenkte jeg at de måtte være bortreist, havnet på sykehus eller noe 🙈 Anonymkode: 471de...778
Rhapsody in blue Skrevet lørdag kl 19:19 #13 Skrevet lørdag kl 19:19 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Det er helt greit å mene at advent er over. Det er likevel unødvendig å bruke ord som «søppelmennesker» om folk som liker litt lys i mørketiden. Vi kaller det vinterlys her. Naboen vår hang forresten opp lysene i dag 😁
Anonym bruker Skrevet søndag kl 00:18 #14 Skrevet søndag kl 00:18 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!! Anonymkode: 4e8dc...112 Så fordi jeg har hatt en lang sykdomsrunde og ikke har fått ned stjernene så er jeg et søppelmenneske? Sjarmerende du... Anonymkode: 682a1...be5
Anonym bruker Skrevet søndag kl 04:23 #15 Skrevet søndag kl 04:23 Jeg synes det ødelegger litt for assosiasjonen med jul når folk har utelysene hengende ute til mars. Men har sett at det er en økende trend etter korona. Anonymkode: 31e42...7ce
Anonym bruker Skrevet mandag kl 18:20 #16 Skrevet mandag kl 18:20 Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer. Anonymkode: e818e...824
amandine Skrevet mandag kl 18:44 #17 Skrevet mandag kl 18:44 Nå kom jeg på at det fremdeles er lys i et tre ute🫣 Løper med én gang!
Anonym bruker Skrevet mandag kl 19:54 #18 Skrevet mandag kl 19:54 Her henger adventstjerna i vinduet ennå. Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset. Eller kanskje er det andre grunner. Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det. Anonymkode: 72c19...582
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:14 #19 Skrevet mandag kl 22:14 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer. Anonymkode: e818e...824 Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd
Anonym bruker Skrevet mandag kl 22:24 #20 Skrevet mandag kl 22:24 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd Det var og noe å bli muggen for 😂 Anonymkode: e818e...824
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 04:11 #21 Skrevet tirsdag kl 04:11 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende? Anonymkode: a1321...4bd At det er mulig å være så kørka... Se inn til folk?! Skal hun niblunde når hun parkerer bilen mener du? Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:13 #22 Skrevet tirsdag kl 07:13 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Her henger adventstjerna i vinduet ennå. Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset. Eller kanskje er det andre grunner. Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det. Anonymkode: 72c19...582 Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 07:23 #23 Skrevet tirsdag kl 07:23 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Bla bla bla bla...du er nå litt morsom når du prøver så hardt. Anonymkode: 93da6...3e9
Anonym bruker Skrevet tirsdag kl 22:52 #24 Skrevet tirsdag kl 22:52 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Hahaha, det er jo de ressurssterke som har dette hengende, ikke motsatt. Anonymkode: a1321...4bd
Anonym bruker Skrevet i går, 03:16 #25 Skrevet i går, 03:16 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet. Anonymkode: 4e8dc...112 Det er latterlig å se hvor teit du er. Anonymkode: 3f5d5...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå