Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga sykdom har ikke julepynt blitt tatt ned her enda, gjør det i helga. Men, kan utelys lyse litt til? Juletrelys, og sånn istapper på takmønet? Hva med stjerner i vinduene? Det er jo så fint...

Anonymkode: 682a1...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stjernene i vinduene oppe enda. Syns det er fint med litt ekstra lys nå i januar, jeg er ikke alene om det i nabolaget her heller

Samme med lys ute. De aller fleste her har det oppe enda. Mulig det forsvinner hos en del nå i helga. men det er blitt mer vanlig å ha lys ute til i alle fall slutten av januar.

Anonymkode: 4dc20...f13

Skrevet

Utelys henger ut februar, hos alle rundt her.

Anonymkode: f77cd...924

Skrevet

Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. 

Anonymkode: aa561...446

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Utebelysning kan henge ute litt lenger. Adventsjerner i vinduer må ned. Advent er over for lengst. 

Anonymkode: aa561...446

Enig i dette. Men når noen har juletre og adventsstjerne i november kan man sikkert ha stjernen oppe til februar. 

Vi har lys på balkongen enda. Det lyser så pent i mørketiden. 

Anonymkode: e5120...166

Skrevet

Utelys henger til sent februar/tidlig mars  her og alle naboer gjør det samme ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Utelys henger ut februar, hos alle rundt her.

Anonymkode: f77cd...924

Da er alle like unormale. Ingen her i nabolaget har julelys eller stjerner oppe enda. Heldigvis. Jula er over for lenge siden. 

Anonymkode: 3f5d5...bfe

Skrevet

Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!!

Anonymkode: 4e8dc...112

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei!!! Jeg tenker at folk med adventstjerne hengende oppe nå i midten av januar, er noen late, slurvete søppelmennesker! Det heter ADVENTSSTJERNE! Er det advent nå??? Nei!! Få ned stjerna og lysene NÅ!!!!

Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite.

Anonymkode: e818e...824

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er mennesker som deg som gjør at jeg får lyst til å ha julelys ute og stjerner i vinduene til langt ut i februar. Det gleder meg å bidra til at du får tilfredsstilt ditt ønske om å omtale andre mennesker på en så dårlig og uintelligent måte.

Anonymkode: 93da6...3e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Søppelmennesker faktisk, noen av dere er virkelig spesielle som blir så fyra opp av noe så lite.

😂

Skrevet

Lys ute er det mange som har og ikke noe jeg reagerer på ihvertfall 

Men adventsstjerner synes jeg er rart, gikk forbi et hus i går med stjerner i vinduene og da tenkte jeg at de måtte være bortreist, havnet på sykehus eller noe 🙈

Anonymkode: 471de...778

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Det er helt greit å mene at advent er over. Det er likevel unødvendig å bruke ord som «søppelmennesker» om folk som liker litt lys i mørketiden. Vi kaller det vinterlys her. Naboen vår hang forresten opp lysene i dag 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Så fordi jeg har hatt en lang sykdomsrunde og ikke har fått ned stjernene så er jeg et søppelmenneske? Sjarmerende du...

Anonymkode: 682a1...be5

Skrevet

Jeg synes det ødelegger litt for assosiasjonen med jul når folk har utelysene hengende ute til mars. Men har sett at det er en økende trend etter korona.

Anonymkode: 31e42...7ce

Skrevet

Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer.

Skrevet

Nå kom jeg på at det fremdeles er lys i et tre ute🫣 Løper med én gang! 

Skrevet

Her henger adventstjerna i vinduet ennå.  Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset.  Eller kanskje er det andre grunner.  Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det.   

Anonymkode: 72c19...582

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Naboen min har tatt ned noen av julelysene ute, men har faktisk juletreet inne oppe enda, ser det gjennom vinduet når jeg parkerer.

Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende?

Anonymkode: a1321...4bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du får kanskje premie " årets mest irriterende nabo" som driver og kikker inn til folk? Har du tenkt på at det kan være irriterende?

Det var og noe å bli muggen for 😂

Skrevet

At det er mulig å være så kørka... Se inn til folk?! Skal hun niblunde når hun parkerer bilen mener du? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Her henger adventstjerna i vinduet ennå.  Selvfølgelig bare for å irritere naboer og andre som skulle kikke i retning av huset.  Eller kanskje er det andre grunner.  Om naboene har problemer med min stjerne, så får de bare ha det.   

Anonymkode: 72c19...582

Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Lat og slurvete! Det tar noen sekunder å hekte ned en adventsstjerne. Når jeg ser hus som fortsatt har julelys og spesielt stjerne, tenker jeg at der bor det ressurssvake folk som ikke greier å ha styr på livet.

Bla bla bla bla...du er nå litt morsom når du prøver så hardt.

Anonymkode: 93da6...3e9

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Hahaha, det er jo de ressurssterke som har dette hengende, ikke motsatt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Det er latterlig å se hvor teit du er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...