Anonym bruker Skrevet 15. januar #1 Skrevet 15. januar Men aner ikke hvor. Trener miljøskifte av forskjellige grunner og jeg passer ikke inn i kommunen. Hvor hadde dere flytta da? Anonymkode: 6b51c...232
Anonym bruker Skrevet 15. januar #2 Skrevet 15. januar Trenger ble til trener. Anonymkode: 6b51c...232
Anonym bruker Skrevet 15. januar #3 Skrevet 15. januar Du føler ikke at det hadde vært smart med litt flere opplysninger? Anonymkode: 0fe34...177
Anonym bruker Skrevet 15. januar #4 Skrevet 15. januar Passer ikke inn i kommunen? Hva betyr det, hvorfor ikke? Bor du i en liten bygd hvor du ikke blir akseptert som homofil, eller bor du i en stor by hvor du har blitt usynlig og ønsker deg et mindre miljø? Anonymkode: 324bd...205
Anonym bruker Skrevet 15. januar #5 Skrevet 15. januar Jeg elsker Oslo, det er en mangfoldig by med masse "landsbyer". Men vet ikke hva du er ute etter, hva ønsker du av et miljø? Anonymkode: d5f3f...681
Anonym bruker Skrevet 16. januar #6 Skrevet 16. januar Sikkert for mye utlendinger. Ja, hadde flyttet. Anonymkode: 1502f...b74
Anonym bruker Skrevet 16. januar #7 Skrevet 16. januar Jeg føler på det samme - flyttet her jeg bor for 5 år siden og kjenner meg bare rett og slett ikke hjemme her - ikke rett natur, folkelynne osv - jeg rett og slett mistrives. Har en grei jobb da - men vet ikke - planlegger å flytte ila ett år eller to for dette går ikke Anonymkode: fcf84...a8a
Anonym bruker Skrevet 16. januar #8 Skrevet 16. januar Det er da umulig for noen her å mene noe om bor du bør bo. Jeg vet hvor jeg hadde flyttet, men det er jo helt irrelevant for noen som antagelig har helt andre behov og forutsetninger. Anonymkode: 2d51d...50a
Anonym bruker Skrevet 17. januar #12 Skrevet 17. januar Mente om det var flere her som også ønsker å flytte. Hvor vil du flytta da og hvorfor? Anonymkode: 6b51c...232
Anonym bruker Skrevet 17. januar #13 Skrevet 17. januar Anonym bruker skrev (15 timer siden): Jeg føler på det samme - flyttet her jeg bor for 5 år siden og kjenner meg bare rett og slett ikke hjemme her - ikke rett natur, folkelynne osv - jeg rett og slett mistrives. Har en grei jobb da - men vet ikke - planlegger å flytte ila ett år eller to for dette går ikke Anonymkode: fcf84...a8a Kjenner meg veldig igjen i dette❤️ Trives ikke jeg heller. Anonymkode: 6b51c...232
Anonym bruker Skrevet 17. januar #14 Skrevet 17. januar Finn ut hva som gjør at du ikke trives. Er det folka? Anonymkode: 8c0cb...73a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå