Gå til innhold

Airfryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lurt på om det er en ting vi vil ha, men har ikke landet på noe enda. Hva bruker dere airfryeren til? Hva erstatter den for dere i hverdagen? Er det nok en unødvendig støvsamler på kjøkkenet eller en must have?

Anonymkode: f2e46...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke si at det er et must have, mer kjekt å ha. Vår er ikke så stor så den blir mest brukt når mannen er på reis og vi bare er to stk hjemme. Da brukes den til pommes frites, kyllingklubber osv. Og så laget jeg den deiligste ribbe jeg noen gang har laget i den. Den er også god til å varme pizza i, den blir ordentlig crispy, nesten som nystekt. 

Anonymkode: e9e1f...c7d

Skrevet

Varmluft i ovnen gjør egentlig samme nytta, så livsnødvendig er den overhodet ikke, men kjekk å ha om du har plass 

Vi bruker den mest til poteter, særlig søtpotet, kylling, vårruller, varme pizza og halvstekte rundstykker.

Søk på airfryer på tiktok eller youtube så ligger det haugevis med oppskrifter.

Anonymkode: bdf95...37d

Skrevet

Det var en «det trenger jeg ikke» helt til jeg kjøpte en 🤣 bruker den hver dag. Rundstykker, bacon, kylling, grønnsaker, hveteboller, egg, chips…. Alt egentlig. Varma opp ribba etter julaften og svoren ble sprø igjen 👌

Anonymkode: 07c79...ddf

Skrevet

Bruker vår masse og til det meste😊 Er det noe som samler støv og som burde blitt gitt bort eller kasta så er det mikrobølgeovnen. Den blir lite brukt 

Anonymkode: a9d84...c37

Skrevet

Jeg ga etter for mas fra ungene og kjøpte en for et par år siden, den er helt super. Jeg bruker den til mye, for eksempel er fiskefilet noe av det beste å lage i airfryeren. Grønnsaker likeså, poteter og alt mulig. Jeg baker mye rundstykker og fryser ned, det går fortere å steke halvstekte i airfryeren enn i ovnen. Den er varm på et blunk og er et nyttig redskap. 

Anonymkode: 9813a...a0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...