Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #26 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Kan han kjøre bil, kan han jobbe, kan han gjøre ting han liker å gjøre? Anonymkode: 55181...e66 Skjønner ikke hva det har med saken å gjøre, men om du leter etter en grunn for å være spydig kan du la det være. Han er utredet 3 steder og går nå til samtaleterapi, så han er ivaretatt ellers takk Anonymkode: 4f056...26b
Anonym bruker Skrevet 5 timer siden #27 Skrevet 5 timer siden Anonym bruker skrev (9 timer siden): Menn men autisme er ikke ute av stand til å gjøre husarbeid altså. Kvinner kan også ha både autisme og/eller ADHD men de får ikke noe frikort fra å gjøre husarbeid og fungere som alle andre. Men hvis mannen ikke klarer normalt husarbeid så er det fordi han har autisme/ADHD og forstår ikke/husker ikke, stakkar. Anonymkode: 3afcd...b74 Jeg sa heller ikke han var ute av stand til å gjøre husarbeid. Det er litt mer nyansert enn som så. Veldig gøy du insinuerer at jeg synes synd på han. Er det én person som har brøla til han og forklart opp og ned i mente at man faktisk bare MÅ i alle år, så er det meg. Både før og etter han fikk diagnosen. Det er på ingen måte noe fripass til noe som helst, hvor tar du fra at jeg syns det? Dette forholdet er ikke liv laga, jeg holder ut frem til han har fått nok hjelp til å forstå seg selv, så er han på egenhånd. Anonymkode: 4f056...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå