Anonym bruker Skrevet i går, 08:20 #1 Skrevet i går, 08:20 Sånne mef lang tupp som man tenner lys og ovn med, kaster dere dem når de er tomme, eller fyller dere på gass? De koster ofte bare 10-20 kr stk, og av en eller annen grunn synes jeg fylling er skummelt, så kjøper bare nye... skal de i farlig avfall? Anonymkode: 0d86f...b31
Anonym bruker Skrevet i går, 10:39 #2 Skrevet i går, 10:39 Jeg fyller ikke, kjøper nye. Anonymkode: 3fb59...9e5
Anonym bruker Skrevet i går, 11:17 #3 Skrevet i går, 11:17 Fyller på noen lightere, men ikke sånne engangs Anonymkode: f2c3e...701
Anonym bruker Skrevet i går, 12:32 #4 Skrevet i går, 12:32 Jeg kjøper engangslightere og bytter de ut i nye når de er tomme Anonymkode: be17c...a95
Anonym bruker Skrevet i går, 13:11 #5 Skrevet i går, 13:11 Nei. Det er knotete og ikke særlig lett tilgjengelig å få tak i gass. Derfor kjøper jeg heller ikke disse lighterne - de genererer urimelig mye søppel. Fyrstikker går bra. Anonymkode: 47a2b...b09
Anonym bruker Skrevet i går, 15:29 #6 Skrevet i går, 15:29 Jeg fyller på, det har jeg gjort i sikkert 10 år nå. Det er veldig lett og lighter gass selges over alt nesten😀 Som denne👇🏻 https://www.jernia.no/praktisk-hjem/varme-og-klima/peisutstyr/lighter-og-lightergass/aanonsen-gassrefill-300ml/p/13356997?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=21051400465&gad_source=1&gad_campaignid=21048100943&gbraid=0AAAAADFP7FDtIkVOtrS5MxSXbDyZPgfKJ&gclid=Cj0KCQiA1JLLBhCDARIsAAVfy7j1zJH6CPr72qLWPxEYU-Ass69CnTY_2S2g8Ro1fSrRwPVa3T_vkqUaAnciEALw_wcB Anonymkode: d1b65...f52
amandine Skrevet i går, 15:43 #7 Skrevet i går, 15:43 Jeg fyller på, har én pen peislighter som jeg fyller når det trengs. Det er enkelt, og som hun over her sier, absolutt ikke vanskelig å få tak i.
Optatium Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Det er ikke vanskelig å få kjøpt gass og det er lett å fylle på. Selvsagt fyller jeg på. Er det rart det blir mye søppel.
Himmel og hav Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jeg fyller selvfølgelig på. Kaster jo ikke en lighter som virker bare fordi den er tom for gass.
sug lut Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden Har aldri hørt om noen som fyller annet enn Zippo-lightere. Kjenner livet er for kort til å i det hele tatt vurdere å fylle lightere. Det heter da engangslighter av en grunn.
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Himmel og hav skrev (1 time siden): Jeg fyller selvfølgelig på. Kaster jo ikke en lighter som virker bare fordi den er tom for gass. Vel, en engangsligter virker ikke lenger når den er tom. Anonymkode: 3fb59...9e5
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #12 Skrevet 18 timer siden sug lut skrev (38 minutter siden): Har aldri hørt om noen som fyller annet enn Zippo-lightere. Kjenner livet er for kort til å i det hele tatt vurdere å fylle lightere. Det heter da engangslighter av en grunn. Ikke jeg heller. Anonymkode: 3fb59...9e5
amandine Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden sug lut skrev (2 timer siden): Har aldri hørt om noen som fyller annet enn Zippo-lightere. Kjenner livet er for kort til å i det hele tatt vurdere å fylle lightere. Det heter da engangslighter av en grunn. Anonym bruker skrev (1 time siden): Vel, en engangsligter virker ikke lenger når den er tom. Anonymkode: 3fb59...9e5 Det er ikke engangslightere, sånne små man kan ha i lommen, det er snakk om. Det er de store som man bruker til lys og peis og ovn. De er til å fylle på. Og det er såre enkelt.
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden amandine skrev (39 minutter siden): Det er ikke engangslightere, sånne små man kan ha i lommen, det er snakk om. Det er de store som man bruker til lys og peis og ovn. De er til å fylle på. Og det er såre enkelt. Vet hva det er snakk om, mange peislightere er engangs. Anonymkode: 3fb59...9e5
MissSaigon Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Nei, det gjør jeg ikke. Av en eller annen grunn er det noe jeg ikke får til, jeg har prøvd. Derfor bruker jeg kun fyrstikker - i miljøvernets navn.
Anonym bruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden amandine skrev (9 timer siden): Det er ikke engangslightere, sånne små man kan ha i lommen, det er snakk om. Det er de store som man bruker til lys og peis og ovn. De er til å fylle på. Og det er såre enkelt. Mange av de er engangs også Anonymkode: 54bd9...79f
Himmel og hav Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Mange av de er engangs også Anonymkode: 54bd9...79f Jeg er virkelig ikke nøye på det når jeg kjøper lightere. Jeg har kjøpt billige lightere mange ganger. Alle har allikevel en liten ventil i bunnen der du kan fylle gass, og det tar under et minutt å gjøre det. Tilslutt ryker de allikevel fordi de slutter å lage gnist, men det er gjerne etter flere år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå