Anonym bruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Nytt år og mange gode forsetter. Hvor mye grønnsaker og frukt har du spist i dag? Jeg har spist en liten boks ananas (usøtet), ti-tolv småtomater, ca 5 cm agurk i skiver, en neve ruccola, fem gulrøtter og en halv løk. Anonymkode: ecab3...a68
Anonym bruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar 1 fuji eple 1 appelsin 6 litt tykke skiver agurk Har ikke spist middag i dag så det ble ingen grønnsaker. Anonymkode: 256de...896
Himmel og hav Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Purre og paprika i en omelett til brunsj, 5 småtomater ved siden av. 2 klementiner og noen druer til mellommåltid. Paprika, sopp, pak choi, squash, vårløk og tomater i middagsmaten.
Anonym bruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar En bit av en brokkoli og en appelsin. Anonymkode: 317de...eaf
Anonym bruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar 1eple, 1 rå gulrot, litt ruccolasalat Anonymkode: 70ee3...2c5
Optatium Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Coleslaw (så med andre ord eple, gulrot og kål) en appelsin agurk, mais, salat og paprika til hamburgeren potet
Anonym bruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar En pære og tre klementiner, salat og agurk til brødskiver og en gulrot, noen rosenkål og en neve erter til middag. Anonymkode: 83655...ad1
Anonym bruker Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar Er allergisk mot det meste av frukt og grønt. Kan spise poteter, kokte gulerøtter. Men får nå migrene av erter, brokkoli og kål. Sukk. Kan spise noe salat og agurk. Anonymkode: 3fd50...464
Anonym bruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar ca 1/2 løk som var i middagen Anonymkode: d9559...af6
Anonym bruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar En paprika, en halv agurk, kanskje ti sukkererter og noen småtomater. Til middag var det en hel haug med rotgrønnsaker. Jeg spiser ikke frukt. Anonymkode: 24caf...164
Anonym bruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar 3/4 avokado , 2 stilker stangselleri, 2 gulrøtter, 2 rødbeter, 1 paprika og en appelsin Anonymkode: 7f1b2...a7c
Anonym bruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar Anonym bruker skrev (16 timer siden): Er allergisk mot det meste av frukt og grønt. Kan spise poteter, kokte gulerøtter. Men får nå migrene av erter, brokkoli og kål. Sukk. Kan spise noe salat og agurk. Anonymkode: 3fd50...464 Jeg får også migrene av frukt og grønt, men det hjelper å tilføre salt (natrium). Frukt og grønt inneholder typisk kalium som fortrenger natrium, og dermed fremkaller migrene. Anonymkode: e51d0...421
Anonym bruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar Jeg spiser alltid grønnsaker og frukt hver dag, hele året. Men jeg spiser også godteri hver dag. Nyttårsforsett om å spise mer grønnsaker og frukt er vel ikke noe problem. Problemet er heller ting du IKKE skal spise. Anonymkode: 1254e...45b
Anonym bruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar Rødløk, gul løk, brokkoli, søtpotet, blomkål og paprika. Anonymkode: e0459...db6
Anonym bruker Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar Spist gulrotsuppe, så spist blomkål, squash, paprika. Anonymkode: 0ec36...74d
Optatium Skrevet 12. januar #18 Skrevet 12. januar I dag er det vanlig hverdag, jeg har spist noen gulrotskiver og en stang stangselleri til første måltid, og så salat, paprika, agurk og en wok av kål, gulrot, løk og sukkererter til måltid to. En appelsin og et halvt eple til mellommåltid. Tror jeg fint treffer målet på hverdagene.
frk Nilsen Skrevet 12. januar #19 Skrevet 12. januar Blåbær sammen frokosten, hjemmelaga tomatsuppe med andre grønnsaker i til lunsj, stekt karbonadedeig med løk sammen med ovnsbakt søtpotet, vanlig potet, rødbeter, brokkoli, cherrytomat. Most Avokado og rømme som dip til middagen.
TinaK 1990 Skrevet 12. januar #21 Skrevet 12. januar Spist 2 epler, 4 gulrøtter og en stor kyllingsalat til middag med ulike grønnsaker i. Spiser i tillegg alltid grønnsaker på knekkebrød/brødskiver som agurk, paprika eller tomat! Alltid! spiser generelt mye grønnsaker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå