Himmel og hav Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Jeg har en slektning som ikke lenger klarer å åpne korker med barnesikring av typen trykk og vri. Finnes det noen hjelpemidler som fungerer på slike korker? Hun har ikke nok kraft til å trykke ned og samtidig vri. Jeg finner bare sånt som er til å åpne vanlige korker med.
Anonym bruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Dette enkle trikset fungerer som gull Anonymkode: 2bc72...850
Himmel og hav Skrevet 11. januar Forfatter #3 Skrevet 11. januar Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Dette enkle trikset fungerer som gull Anonymkode: 2bc72...850 Oi! Tusen takk! Måtte teste det på ei flaske nå, og det funker jo som bare det! Dette kan hun få til, det er jeg sikker på. Dette forumet er gull
Anonym bruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Himmel og hav skrev (Akkurat nå): Oi! Tusen takk! Måtte teste det på ei flaske nå, og det funker jo som bare det! Dette kan hun få til, det er jeg sikker på. Dette forumet er gull Bare hyggelig 😍 Jeg ble ganske overrasket selv når jeg prøvde det første gangen, det er så enkelt, men utrolig bra. Anonymkode: 2bc72...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå