Anonym bruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Hvilke navn regnes som tøffe navn? Anonymkode: 1b985...822
Anonym bruker Skrevet 26. februar #2 Skrevet 26. februar Harry Viggo Reidar Kristoffer Michael Kim Josef Amir Errol Anonymkode: c1892...f87
Anonym bruker Skrevet 26. februar #3 Skrevet 26. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Harry Viggo Reidar Kristoffer Michael Kim Josef Amir Errol Anonymkode: c1892...f87 Hun sa tøffe. Ikke teite. Anonymkode: 7bd69...a05
Anonym bruker Skrevet 26. februar #5 Skrevet 26. februar Anonym bruker skrev (1 time siden): Hun sa tøffe. Ikke teite. Anonymkode: 7bd69...a05 Navn er da veldig subjektivt. Jeg synes de navnene er tøffe. Du synes tydeligvis at de er teite. Det betyr ikke at de ER teite. Anonymkode: c1892...f87
Anonym bruker Skrevet 26. februar #7 Skrevet 26. februar Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hun sa tøffe. Ikke teite. Anonymkode: 7bd69...a05 Hehe. Anonymkode: 0830d...5a5
Rhapsody in blue Skrevet 26. februar #8 Skrevet 26. februar Tøffe navn, på hvilken måte? Folk som begår selvtekt? Jeg tenker da på han Isak -eksen til Sophie Elise, han var visst Norges tøffeste, inntil han kanskje blir dømt for å ha begått ulovlig jakt. Slike navn du vil ha på lista di? Eller tenker du på annet? Hva legger du i tøft? Viggo Kristiansen og Per Orderud? Marius, Stein Lier Hansen, Børge Brende, Thorbjørn Jagland, Jeffrey Epstein, Mette Mareritt, hva tenker du er tøffe navn?
Anonym bruker Skrevet 27. februar #9 Skrevet 27. februar Motsatt av sukkersøte navn Anonymkode: 1b985...822
Anonym bruker Skrevet 2. mars #10 Skrevet 2. mars Ravn, Ragnar, Harald, Magnus, Bjørn Anonymkode: 9f15f...d8c
Anonym bruker Skrevet 2. mars #11 Skrevet 2. mars Tøffe navn? Hmm. Scott ? Jeg syns stødige norske navn er tøft. Håvard, Simen, Mathias, Henrik. Anonymkode: 0830d...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå