Gå til innhold

Er så utslitt for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov 13 timer inatt, og nå er jeg sliten igjen av å ha laget frokost. Er nødt å pakke bort jula, men kjenner at alt er et ork! Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få dette til? Avogtil bruker jeg å rydde i 15 min og slappe av i 15 min, det kan fungere. Må bare få det ut 

Anonymkode: 5f4f6...c04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hormoner? Tatt blodprøver i det siste? B12væ injeksjoner hjelper. B12 dråper fra apoteket. 

Anonymkode: c8c95...d56

Skrevet

Sjekk om du trenger jern og/eller b12. Høres ut som meg når jeg er tom for alt 

Anonymkode: 740e2...b53

Skrevet
37 minutes ago, Anonym bruker said:

Sjekk om du trenger jern og/eller b12. Høres ut som meg når jeg er tom for alt 

Tenkte også at HI mangler B12

Anonymkode: 1c116...74e

Skrevet

Du bør nok ta en tur til legen. Selv om det er normalt å være trøtt og lei på denne tiden av året, er det ikke normalt å være så trøtt. Da er det greit å gå det undersøkt.

Anonymkode: 862fc...c73

Skrevet

Skjønner deg godt har det på samme måte, har begynt å ta B12 dråper så får se om det hjelper. 

Anonymkode: 63516...854

Skrevet

Det er pga du sovet for mye,da blir du trøtt. Ett voksent menneske trenger bare 6 timers søvn.

Anonymkode: 49f4a...174

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det er pga du sovet for mye,da blir du trøtt. Ett voksent menneske trenger bare 6 timers søvn.

Det er vel litt å ta i, at voksne kun trenger 6 timers søvn? Alle er vi forskjellige og noen trenger mer søvn enn andre for å fungere. Men dog enig for mye søvn gjør en trettere enn normalen. Selv må jeg ha 7 - 8 timers søvn for å fungere optimalt i hverdagen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ett voksent menneske trenger bare 6 timers søvn.

Nei, det er feil.

Anonymkode: 7f845...fa6

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

Der tar du feil

Anonymkode: 1c116...74e

Skrevet

Hva gjør du for å holde deg frisk og rask da, hi? Er du flink til å være i fysisk aktivitet? Kommer du deg ut i frisk luft?

Anonymkode: e1858...824

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Mer enn 10 timer ikke anbefalt, altså. Du har sovet for mye, hi.

Anonymkode: e1858...824

Kanskje hun sover 10 timer fordi hun er utslitt…? Jeg sov og sov, sovna i stolen hos frisøren, sovna omtrent rundt middagsbordet. Tom for alt av jern og b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...