Anonym bruker Skrevet 9. januar #1 Skrevet 9. januar Diskusjon med mannen som helst vil sitte å se på tv det meste av ettermiddagen/ kvelden og mere på helg. Han mener det er normalt å se mye på tv mens jeg mener at det er mye annet å gjøre også… Jeg ser ikke så mye på tv utenom kvelder. Hvem ser mest på tv hos dere? Anonymkode: 0a633...992
Anonym bruker Skrevet 9. januar #2 Skrevet 9. januar Jeg har ikke på tv i ukedagene i det hele tatt. Mest på helg. Mannen ser mye på tv. Anonymkode: 8e476...4b3
Anonym bruker Skrevet 9. januar #3 Skrevet 9. januar Jeg ser noen ganger tv mellom 21 og 22 på ukedagene, altså etter at ungene er lagt. I helg ser jeg mellom 21 og 23 kanskje. Ikke hver kveld, liker å lese, trene, pusle puslespill og av og til bare scrolle. Anonymkode: 0d72a...386
Anonym bruker Skrevet 9. januar #4 Skrevet 9. januar Mannen setter den ofte på en gang mellom 17 og 21 om kvelden og da ser vi nyhetene. Han ser ofte på en serie-episode eller to etter det, jeg følger litt med samtidig som jeg driver med håndarbeid e.l. Selv ser jeg litt på tv på formiddagen kanskje 2-3 ganger i uka, akkurat nå 16 ukers helvete og Vokteren. Noen nye episoder hver uke. Anonymkode: 9d74c...3fe
Anonym bruker Skrevet 9. januar #5 Skrevet 9. januar 53 minutes ago, Anonym bruker said: Diskusjon med mannen som helst vil sitte å se på tv det meste av ettermiddagen/ kvelden og mere på helg. Han mener det er normalt å se mye på tv mens jeg mener at det er mye annet å gjøre også… Jeg ser ikke så mye på tv utenom kvelder. Hvem ser mest på tv hos dere? Anonymkode: 0a633...992 Med "TV" så mener du også streaming og ikke bare linær? I så fall 6-10 timer hver dag på oss begge Anonymkode: 9e6de...bc2
Anonym bruker Skrevet 9. januar #6 Skrevet 9. januar Mye TV for tiden. Er sykmeldt og er mye hjemme. Ikke alltid jeg sitter ned og ser på, men har på i bakgrunnen som «selskap» når jeg gjør andre ting. Eks nyhetssendinger og go’morgen Norge Anonymkode: 977f0...55a
Anonym bruker Skrevet 9. januar #7 Skrevet 9. januar Det blir et sted mellom 2 og 4 timer de fleste dager. Anonymkode: c594b...0d8
Anonym bruker Skrevet 9. januar #8 Skrevet 9. januar Kanskje 30 min på hverdager. Litt mer i helgene. Men jeg sitter endel på skjerm - pc og mobil - i hverdagen. Alt i alt er nok skjermbruken høy Anonymkode: 9bc5c...134
Anonym bruker Skrevet 9. januar #9 Skrevet 9. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Med "TV" så mener du også streaming og ikke bare linær? I så fall 6-10 timer hver dag på oss begge Anonymkode: 9e6de...bc2 Det var mye? Anonymkode: 0d72a...386
Anonym bruker Skrevet 9. januar #11 Skrevet 9. januar 1 hour ago, Anonym bruker said: Det var mye? Anonymkode: 0d72a...386 Vi synes ikke det hehe Anonymkode: 9e6de...bc2
Anonym bruker Skrevet 9. januar #12 Skrevet 9. januar Nær sagt aldri. Ok, da, kanskje halvannen time pr. 14. dag. Anonymkode: 74561...31b
Anonym bruker Skrevet 9. januar #13 Skrevet 9. januar Den står på stort sett hele ettermiddagen. Trenger avkobling Anonymkode: a544d...76a
Anonym bruker Skrevet 9. januar #14 Skrevet 9. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Vi synes ikke det hehe Anonymkode: 9e6de...bc2 Men jobber dere ikke?😅 Anonymkode: 0d72a...386
Anonym bruker Skrevet 9. januar #15 Skrevet 9. januar 24 minutes ago, Anonym bruker said: Men jobber dere ikke?😅 Anonymkode: 0d72a...386 Jo? Anonymkode: 9e6de...bc2
Anonym bruker Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar En time kanskje. Her er alle på hver sin skjerm i stedet, det er vel egentlig ikke noe bedre. Anonymkode: a83a6...f6c
Anonym bruker Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar Fra ingenting til 1 time i hverdagene, litt mer i helgene. Anonymkode: 6a893...f67
Anonym bruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jo? Anonymkode: 9e6de...bc2 Jeg kjenner jeg nok ikke skjønner hvordan det går an. Jeg jobber fullt, har hus og unger. Får kanskje til en time i hverdagen. Tanken på mellom 6-10 timer skjønner jeg liksom ikke hvordan jeg skulle fått til😅 Anonymkode: 0d72a...386
Anonym bruker Skrevet 10. januar #19 Skrevet 10. januar 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg kjenner jeg nok ikke skjønner hvordan det går an. Jeg jobber fullt, har hus og unger. Får kanskje til en time i hverdagen. Tanken på mellom 6-10 timer skjønner jeg liksom ikke hvordan jeg skulle fått til😅 Anonymkode: 0d72a...386 Ser normalt fra kl 18 til ca 00-01 vil jeg tro Anonymkode: 9e6de...bc2
Anonym bruker Skrevet 10. januar #20 Skrevet 10. januar Anonym bruker skrev (22 timer siden): Mye om vinteren Anonymkode: 4f21a...ec8 Samme her. Når det er - 12 grader så frister det ikke å gå ut for min del hvertfall Anonymkode: 10a1d...ca9
Anonym bruker Skrevet 10. januar #21 Skrevet 10. januar Anonym bruker skrev (19 timer siden): Men jobber dere ikke?😅 Anonymkode: 0d72a...386 Ikke helger nei. Så blir mye tv i helger. Anonymkode: 10a1d...ca9
KellyTaylor Skrevet 10. januar #22 Skrevet 10. januar Hmmm tenker det er ca 2 til 2,5 timer om kvelden, fra halv 7 til halv 9 - 9. Er i seng til halv ti som regel og følger heller ikke med på spesifikt enn nyhetsbildet.
Anonym bruker Skrevet 10. januar #23 Skrevet 10. januar Er arbeidsledig på det andre året, så jeg ser på tv hele dagen. Anonymkode: 34942...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå