Gå til innhold

Unge mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er man tynnest fra man er 16 år til 20 å? Etter det så legger man seg kun utover og det fort. Skjønner man vokser mye i puberteten men jenter er ofte ferdig med puberteten i 14-15 års alderen men de er ofte syltynne da også selv om de er ferdige i vekst.

Anonymkode: 78944...b7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du den samme som ikke måkker snø?

Anonymkode: 0cc8d...4be

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2026 den 22.26):

Hæ nei?

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2026 den 22.25):

Hvorfor er man tynnest fra man er 16 år til 20 å? Etter det så legger man seg kun utover og det fort. 

Det er mange det ikke er sånn for.

Anonymkode: 4649e...245

Skrevet

Jeg la på meg 25 kilo på ett halvt år fra jeg var 15 år. Da veide jeg vel i overkant av 110 kilo. Alltid vært tjukk, aldri vært tynn. Så aner ikke… men for normale folk vil jeg anta det handler om hormoner…

Anonymkode: 2063f...aac

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2026 den 22.25):

Hvorfor er man tynnest fra man er 16 år til 20 å? Etter det så legger man seg kun utover og det fort. Skjønner man vokser mye i puberteten men jenter er ofte ferdig med puberteten i 14-15 års alderen men de er ofte syltynne da også selv om de er ferdige i vekst.

Det må være rart å ha så utrolig lite kunnskap om kroppen. Kunnskap som alle andre har. Gikk du ikke på skolen? 

Bare for gøy, vet du hvem som er statsminister i Norge? 

Anonymkode: 3b09f...dfd

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2026 den 22.26):

Hehehehe. 

Anonymkode: a38a8...bf9

Skrevet

Jeg var tynnest før puberteten slo skikkelig inn jeg, så ut som et sugerør gjennom ungdomsskolen. Men på vgs kom puppene og hoftene endelig, jeg var så lei av å bli kalt alt fra pipestilk til strykebrett 🙈

Anonymkode: 4eb37...576

Skrevet

Jeg har alltid vært tykk derfor vet jeg ikke. Men husker de andre barna og ungdommene på skolen var tynnere enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...