Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:34 #1 Skrevet torsdag kl 17:34 Er det vanlig at man kjeder seg i første 2-3 episodene mens 4-8 er spennende? Jeg gjør sånn i omtrent alle serier. Er det samme i filmer også. Er dette vanlig? Så kjedelig å se halve serier i to timer også spennende i to timer. Hver gang. Anonymkode: ca21c...a97
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 18:00 #2 Skrevet torsdag kl 18:00 Ts,Er jo bare 1 av 10 serier til sammen som jeg liker. Og hvis da halvparten også er kjedelig. Kanskje det bare er meg da? Anonymkode: ca21c...a97
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet torsdag kl 23:17 #3 Skrevet torsdag kl 23:17 Nei opplever det ikke sånn
Havhesten2017 Skrevet fredag kl 13:22 #5 Skrevet fredag kl 13:22 ja, dørgende kjedelig, de fleste skapt over samme lest. Leser heller en bok
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:10 #6 Skrevet fredag kl 15:10 Havhesten2017 skrev (1 time siden): ja, dørgende kjedelig, de fleste skapt over samme lest. Leser heller en bok Synes bøker er like kjedelige. Anonymkode: ca21c...a97
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:22 #7 Skrevet fredag kl 22:22 Finn deg noe annet å gjøre da - høres ut som du er skapt for noe annet en å sitte å lese eller se tv. 👍😃 Ut å røre på deg kanskje? Eller er du et skapende menneske som trivs med å lage noe? Anonymkode: afc60...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå