Anonym bruker Skrevet torsdag kl 06:54 #1 Skrevet torsdag kl 06:54 Har spydd idag og sjefen håper jeg kan komme imorgen på jobb pga mangel på folk. Det blir da en tredadagers jeg har vært bort. Hørte noen sa at man likegodt kan ta tre dager med egenmld siden det automatisk blir 3 dager med et sykefravær også. Jeg mener jeg ikke kan gå imorgen. Enig? Anonymkode: 97d30...aed
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:00 #2 Skrevet torsdag kl 07:00 Hva jobber du med? Er formen bedre? Anonymkode: a0667...db7
MissSaigon Skrevet torsdag kl 07:14 #3 Skrevet torsdag kl 07:14 For voksne folk er det 24 timer som gjelder. Så hvis det går 24 fra du kastet opp i dag til du starter på jobb i morgen kan du gå. Du tar jo selvsagt ikke flere egenmeldingsdager enn du trenger!
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:16 #4 Skrevet torsdag kl 07:16 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Har spydd idag og sjefen håper jeg kan komme imorgen på jobb pga mangel på folk. Det blir da en tredadagers jeg har vært bort. Hørte noen sa at man likegodt kan ta tre dager med egenmld siden det automatisk blir 3 dager med et sykefravær også. Jeg mener jeg ikke kan gå imorgen. Enig? Anonymkode: 97d30...aed Uavhengig av hva som er praktisk så bør du holde deg hjemme til du er smittefri, hvis ikke kan sjefen få større problemer med fravær. Jeg hadde klikka om kollega kom tilbake for tidlig og ga meg og familien omgangssyke. Det er absolutt siste sort. Anonymkode: e6e31...069
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:39 #5 Skrevet torsdag kl 07:39 Man blir hjemme så lenge man er syk, og ved omgangssyke skal man være hjemme i 24 timer etter siste "tømming". Man tar ikke en tredagers fordi man likevel har brukt av egenmeldingsdagene, det er lavmål og misbruk av velferdsordninger. Anonymkode: c7c2d...f11
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:45 #6 Skrevet torsdag kl 07:45 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hva jobber du med? Er formen bedre? Anonymkode: a0667...db7 Jobber på skole. Så mye folk rundt. Jeg kastet opp på morgenen idag. Så å gå imorgen blir vel for tidlig. Anonymkode: 97d30...aed
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:37 #7 Skrevet torsdag kl 08:37 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Jobber på skole. Så mye folk rundt. Jeg kastet opp på morgenen idag. Så å gå imorgen blir vel for tidlig. Anonymkode: 97d30...aed Er du ferdig med å kaste opp da, var det bare 1 gang? Anonymkode: d2c5c...fad
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:42 #8 Skrevet torsdag kl 08:42 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har spydd idag og sjefen håper jeg kan komme imorgen på jobb pga mangel på folk. Det blir da en tredadagers jeg har vært bort. Hørte noen sa at man likegodt kan ta tre dager med egenmld siden det automatisk blir 3 dager med et sykefravær også. Jeg mener jeg ikke kan gå imorgen. Enig? Anonymkode: 97d30...aed Du tar utgangspunkt i hvor syk du er, ikke antallet egenmeldingsdager du har! Det er ikke noe som heter tredagers! Når du har spydd i dag renker jeg at du bør vente en dag med å gå på jobb dersom du jobber med mennesker Anonymkode: 9a1a3...b01
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 08:49 #9 Skrevet torsdag kl 08:49 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du tar utgangspunkt i hvor syk du er, ikke antallet egenmeldingsdager du har! Det er ikke noe som heter tredagers! Når du har spydd i dag renker jeg at du bør vente en dag med å gå på jobb dersom du jobber med mennesker Anonymkode: 9a1a3...b01 Jeg har som regel alltid bare én enkel dags fravær. Er sliten etter all oppkast så vurderer å være hjemme imorgem. Tror det har stoppet nå. Syntes nesten jeg skal ha en dag på å komme med, selvom det er krise på jobb. Anonymkode: 97d30...aed
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 10:57 #10 Skrevet torsdag kl 10:57 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jobber på skole. Så mye folk rundt. Jeg kastet opp på morgenen idag. Så å gå imorgen blir vel for tidlig. Anonymkode: 97d30...aed jeg tenker at det er innafor å ta en dag til - både for egen helse og av smittevernhensyn. Folk som syensdet er greit å smitte hele skoler/familier med oppkastsjuka ved å "spare" en sykedag er sadister! Anonymkode: c026b...ccf
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 11:27 #11 Skrevet torsdag kl 11:27 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): jeg tenker at det er innafor å ta en dag til - både for egen helse og av smittevernhensyn. Folk som syensdet er greit å smitte hele skoler/familier med oppkastsjuka ved å "spare" en sykedag er sadister! Anonymkode: c026b...ccf Ja men så får jeg så dårlig samvittighet fordi andre må gjøre mine ting på jobb. Jeg spyr ikke nå, aner heller ikke om det aura migrene som slår til. Men jeg er utrolig sliten. Anonymkode: 97d30...aed
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:26 #12 Skrevet torsdag kl 12:26 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Ja men så får jeg så dårlig samvittighet fordi andre må gjøre mine ting på jobb. Jeg spyr ikke nå, aner heller ikke om det aura migrene som slår til. Men jeg er utrolig sliten. Anonymkode: 97d30...aed da tar du deg en dag til hjemme - og hviler! Prioriter deg selv uten dårlig samvittighet ❤️ Anonymkode: c026b...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå