Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen jeg har hatt i mange år må byttes ut. Det var min ex som kjøpte og ordnet med biler, så jeg vet ikke hverken hvor jeg skal begynne å lete og hvor mye jeg må ut med.

Jeg har 3 barn (en beltestol) og vi trenger mye plass til bagasje.

Har ikke råd til ny bil, men bør jo få kjøpt en såpass ny at ikke verkstedregningene tikker inn med en gang.

Hva betalte du for hvilken bil? Lån per mnd?

Anonymkode: 63a18...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte ca 240 000 for Nissan Qashqai 2019 modell. Tok lån på 162 000 og betalte ca 3450 i måneden som skulle betales ned på 5 år.

Anonymkode: c5a6a...eb5

Skrevet

Jeg hadde kjøptToyota Rav 4, hybrid. De er driftssikre og familievennlige biler med lite trøbbel.Har vel passe med bagasjeplass.

Anonymkode: 7f861...23c

Skrevet

Det viktigste er vel hva for farge den har ikke vilken modell det er?

Anonymkode: cb4ec...98a

Skrevet

Kjøp en eldre bil av et merke som varer -Volvo, Audi, Mercedes, dyrere VW (Touran vil dekke alle dine behov), verkstedregninger kommer uansett. Jeg kjører en femten år gammel Volvo stasjonsvogn og har ikke andre utgifter enn slitedeler og normalservice.

Anonymkode: ebee3...cfb

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Admin

Skrevet

VW ID7 eller ID Buzz

Anonymkode: c50fb...d9b

Skrevet

Dette tror jeg hadde vært den perfekte bilen. Den er rosa og den er søt.

Anonymkode: cb4ec...98a

Skrevet

Audi er god helt til trøbbelet starter, den er dyr i innkjøp og dyr når prakket starter. VW har dyr service. Styr unna. Styr unna ford mondeo (lages de enda? og S-max.

Toyota er driftssikkert, Nissan også. Anbefaler Rav4, har hatt det selv.

Anonymkode: cebe8...f1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 6.1.2026 den 1.16):

Bilen jeg har hatt i mange år må byttes ut. Det var min ex som kjøpte og ordnet med biler, så jeg vet ikke hverken hvor jeg skal begynne å lete og hvor mye jeg må ut med.

Jeg har 3 barn (en beltestol) og vi trenger mye plass til bagasje.

Har ikke råd til ny bil, men bør jo få kjøpt en såpass ny at ikke verkstedregningene tikker inn med en gang.

Hva betalte du for hvilken bil? Lån per mnd?

Anonymkode: 63a18...f90

Lån per mnd er avhengig av egenkapital og løpetid, alle har helt forskjellige utgifter per mnd

med tanke på plass du trenger, pris, driftssikkerhet osv. kan du se etter VW Passat, Toyota Rav4 og VW ID4/gtx (litt mindre plass enn i passat). Volvo og Audi er dyrere både i innkjøp og drift 

Det er km stand som bør være veiledende for deg- hvis du vil unngå store verkstedsregninger med det første, bør den være 40-50 km og ca 1,5 år til neste EU kontroll 

Anonymkode: 8ef91...7bc

Skrevet

*40-50 000 km

Anonymkode: 8ef91...7bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Audi er god helt til trøbbelet starter, den er dyr i innkjøp og dyr når prakket starter. VW har dyr service. Styr unna. Styr unna ford mondeo (lages de enda? og S-max.

Toyota er driftssikkert, Nissan også. Anbefaler Rav4, har hatt det selv.

Anonymkode: cebe8...f1d

Audi er god hele veien, vi kjørte vår til den var 23 år gammel.

Anonymkode: ebee3...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...