Anonym bruker Skrevet 4. januar #1 Skrevet 4. januar Min eks fant seg ny dame og hun har ei datter fra før som er 12 år. Min sønn er 9år. Idag da han dusjet så jeg et kraftig klypemerke på armen hans, han sa da det var henne. Dette må jeg jo fortelle han. Enig? Hva er neste? De har ikke typ søskenkrangling. De snakker nesten ikke. Så tenker dette har hun gjort for å gjøre han vondt. De voksne var ute av bilen. Anonymkode: 5ffb4...ca5
Anonym bruker Skrevet 4. januar #2 Skrevet 4. januar Da ber du han om å klype tilbake, enkelt og greit. Og selvfølgelig si i fra til barnefaren. Anonymkode: 2227d...f09
Anonym bruker Skrevet 4. januar #3 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Da ber du han om å klype tilbake, enkelt og greit. Og selvfølgelig si i fra til barnefaren. Anonymkode: 2227d...f09 Han er ikke den typen. Han er sjenert og forsikig. Derfor rart hun gjør det og merker jeg blir sint Anonymkode: 5ffb4...ca5
Anonym bruker Skrevet 4. januar #4 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Han er ikke den typen. Han er sjenert og forsikig. Derfor rart hun gjør det og merker jeg blir sint Anonymkode: 5ffb4...ca5 Da hadde jeg snakket med jenta selv. Slik at hun er klar over at du vet og følger med. Anonymkode: 2227d...f09
Anonym bruker Skrevet 4. januar #5 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Da hadde jeg snakket med jenta selv. Slik at hun er klar over at du vet og følger med. Anonymkode: 2227d...f09 Oppskrift på flere konflikter. Hvor lenge har de kjent hverandre HI? Og bor de sammen deler av tiden? Anonymkode: db9e6...8f2
Anonym bruker Skrevet 4. januar #6 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Oppskrift på flere konflikter. Hvor lenge har de kjent hverandre HI? Og bor de sammen deler av tiden? Anonymkode: db9e6...8f2 Ja jeg har ikke mulighet til å oppsøke henne. Jeg må si det til barnefar. De har vært sammen i 4år. Han bor mest hos meg, 70%30. Anonymkode: 5ffb4...ca5
Anonym bruker Skrevet 4. januar #7 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Oppskrift på flere konflikter. Hvor lenge har de kjent hverandre HI? Og bor de sammen deler av tiden? Anonymkode: db9e6...8f2 Hva søren? Man har lov til å snakke med barn som klyper. Aner ikke hva sønnen gjorde, men jeg ville snakket om saken. Anonymkode: ba34d...1c1
Anonym bruker Skrevet 4. januar #8 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Min eks fant seg ny dame og hun har ei datter fra før som er 12 år. Min sønn er 9år. Idag da han dusjet så jeg et kraftig klypemerke på armen hans, han sa da det var henne. Dette må jeg jo fortelle han. Enig? Hva er neste? De har ikke typ søskenkrangling. De snakker nesten ikke. Så tenker dette har hun gjort for å gjøre han vondt. De voksne var ute av bilen. Anonymkode: 5ffb4...ca5 Typisk, ikke typ. Anonymkode: f9449...a32
Anonym bruker Skrevet 4. januar #9 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hva søren? Man har lov til å snakke med barn som klyper. Aner ikke hva sønnen gjorde, men jeg ville snakket om saken. Anonymkode: ba34d...1c1 Å snakke med fars nye partners barn uten å involvere de voksne er ikke godt samarbeid. Hadde du syns det var ok at partneren din sin eks tok kontakt med barnet ditt for å kjefte/true det? Eller tenker du ar det er din jobb å ta tak om barnet ditt sliter med å forholde seg til stesøsken på en ok måte? Anonymkode: db9e6...8f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå