Anonym bruker Skrevet 3. januar #26 Skrevet 3. januar Jeg forstår ikke hvorfor dette er noe å få vondt i magen av. At han ikke vil bli kontaktet av alle må være mer positivt enn negativt? Anonymkode: 60e22...e8a
Anonym bruker Skrevet 3. januar #27 Skrevet 3. januar Ok, du mistenker at han er involvert i noe har ikke burde vært, og dette stryker mistanken om at han er i trøbbel. Stemmer? Stol på magefølelsen, den stemmer ofte. Anonymkode: be08a...e28
Anonym bruker Skrevet 4. januar #29 Skrevet 4. januar Mulig jeg har tungt for det, men nøyaktig hva er det du tenker har skjedd her som gir deg en dårlig følelse her? Våknet han opp en dag og tenkte «jeg elsker ikke kona mi, så jeg må slette meg fra telefonkatalogen»? Jeg forsvant etter at arbeidsgiver skiftet leverandør av abonnement, og var vekke lenge uten at jeg var klar over det… Kan det ha skjedd noe lignenede? Uansett en veldig rar ting å bekymre seg for, og i det hele tatt å sjekke… Anonymkode: c4eb2...414
Anonym bruker Skrevet 4. januar #30 Skrevet 4. januar Anonym bruker skrev (9 timer siden): Han elsker meg ikke Anonymkode: b9caa...571 Det er jo bekymringsverdig. Å ikke stå på 1881 er det ikke. Anonymkode: a0699...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå