Gå til innhold

Oppdaget at mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått hemmelig nr. Lurer veldig på hvorfor. Kan ikke spørre han akkurat nå, han sover. Men det stakk i magen. Hva kan være grunnen? 

Anonymkode: b9caa...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan oppdager man det?

Anonymkode: 6b696...7f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan oppdager man det?

Anonymkode: 6b696...7f1

Fordi jeg søkte nr hans opp. Av naturlige årsaker 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du visste ikke nummeret hans? Særlig.

Anonymkode: 439c6...6e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Har fått hemmelig nr. Lurer veldig på hvorfor. Kan ikke spørre han akkurat nå, han sover. Men det stakk i magen. Hva kan være grunnen? 

Hemmelig i som at nummeret hans ikke kommer opp når han ringer andre? Eller reservert fra å vises ved søking.?

Ikke sikkert han han har gjort det selv, Jeg er ikke synlig i tekefonkatalogen, nummeret mitt og adressen min kan ikke søkes opp, Men jeg har aldri bedt om dette.

Anonymkode: dabc0...853

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Du visste ikke nummeret hans? Særlig.

Jeg skrev nr hans inne på 180... kom ingenting opp. Veldig merkelig 

Skrevet

Å ikke stå i kalalogen (1881 og diverse) betyr ikke at man har hemmelig nummer. Det betyr bare at man ikke vil stå oppført, men nummeret kommer fortsatt opp når man ringer til noen.

Har man hemmelig nummer kommer ikke nummeret opp når man ringer noen. Det står bare "skjult nummer".

Jeg har hatt hemmelig nummer. Har det ikke nå lengre. Men jeg stå ikke oppført på 1881 og slikt. 

Anonymkode: c3f52...93e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hemmelig i som at nummeret hans ikke kommer opp når han ringer andre? Eller reservert fra å vises ved søking.?

Ikke sikkert han han har gjort det selv, Jeg er ikke synlig i tekefonkatalogen, nummeret mitt og adressen min kan ikke søkes opp, Men jeg har aldri bedt om dette.

Ok. Men det har skjedd nå nylig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Det samme skjedde med meg. Aner ikke hvorfor, og syns det er irriterende. Med store barn som er mye på farten vil jeg være søkbar. 

Det var en litt rar ting å få vondt i magen av. Hvorfor stoler du ikke på han?

Anonymkode: a0699...28e

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hvorfor stakk det i magen? 

Skrevet

Hvilken årsak skulle dette ha som får det til å stikke i magen? Mistenker du utroskap siden du søker etter han på nett? Dette beviser jo absolutt ingenting.

Anonymkode: 68936...a06

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilke naturlige årsaker da? Det er jo ikke så mye man får vite gjennom et nummersøk, som du allerede ikke vet vel. Høres mer ut som om du mistenkte han for noe

Skrevet

Jeg skrev nr hans inne på 180... kom ingenting opp. Veldig merkelig 

Nei. Ikke merkelig. Mannen bruker tlf sin i jobbsammenheng, så han står ikke oppført. Han jobber med it i kommunen.  Mange år jeg ikke stod heller, var en feil. 

Men spør han du. Siden du er så på tuppa, da får du sjelefred. 

Anonymkode: dad6b...505

Skrevet

Hvilke naturlige årsaker da? Det er jo ikke så mye man får vite gjennom et nummersøk, som du allerede ikke vet vel. Høres mer ut som om du mistenkte han for noe

Det med nr var jo tilfeldig. Er bare en dårlig magefølelse jeg har fått i det siste.   Og dette forsterket det

Skrevet

Hva så om hi mistenkte ham for noe? Er det noe du har noe med synes du?

Anonymkode: 45529...c9e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva så om hi mistenkte ham for noe? Er det noe du har noe med synes du?

Hvis du ikke vet hvordan et diskusjonsforum fungerer så burde du logge av.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det med nr var jo tilfeldig. Er bare en dårlig magefølelse jeg har fått i det siste.   Og dette forsterket det

Det kan være mange grunner til at nummeret ikke vises, som du ser i tråden. Det kan jo selvfølgelig være at han er i trøbbel og vil skjule seg for noen, eller kanskje han bare er lei av telefonsvindelere. Ikke sikkert det har noe med den vonde magefølelsen du har å gjøre i det hele tatt, men den er der jo uansett av en grunn.

Skrevet

Det som er typisk er at Hi kommer til å sette himmel og jord i bevegelse for noe som sannsynligvis ikke er noe å bry seg om i det hele tatt... 

Anonymkode: b82b6...0f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Hvis du ikke vet hvordan et diskusjonsforum fungerer så burde du logge av.

Det er vel du som burde logge av, som er mer opptatt av å ta hi enn å svare på det hun spør om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Det er vel du som burde logge av, som er mer opptatt av å ta hi enn å svare på det hun spør om.

Herlighet, jeg spurte henne et spørsmål. Er overhodet ikke ute etter å ta hi.

Skrevet

Du har åpenbart sjekket av en grunn, du stoler ikke på han. Da er spørsmålet hvorvidt du kan leve med det eller komme til bunns i usikkerheten. 

Anonymkode: 57552...ecf

Skrevet

Snike rundt på han du er gift med? Pinlig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Har og tatt bort både mitt nr og barnas fra nettet, blitt mindre mas. Mannen sitt er heller ikke til å søke opp! 
Dette hadde jeg ikke tenkt mer på

Anonymkode: 1cf79...b05

Skrevet

Jeg kan ikke søkes opp på 1881. Jeg sørget for å ikke stå oppført med nummer pga jobb. Orket ikke få meldinger eller oppringinger på fritiden.

Anonymkode: 60f2d...d55

Skrevet

Kanskje han og noen kollegaer diskuterte telefonsalg og telefonsvindlere i lunsjen på jobb på fredag, og kom frem til at de ville gjøre seg usøkba i slike kataloger.

Så skulle de seg alle mann, også har han glemt å fortelle deg det...

Hvorfor tro det verste?

Anonymkode: e17d2...de3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...