Anonym bruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Har gått med noen veldig trange bukser siste dagene og ble plutselig redd for om det kan skade fosteret? Håper noen kan berolige meg🥺 Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har gått med noen veldig trange bukser siste dagene og ble plutselig redd for om det kan skade fosteret? Håper noen kan berolige meg🥺 Anonymkode: 5387c...314 Ja, det kan få en bulk i panna der buksene klemmer. Anonymkode: 8ae52...721
Anonym bruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Ingen skade skjedd. Ubehagelig for deg, men helt ufarlig. Anonymkode: 3473c...059
Anonym bruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar Fosteret er godt beskyttet inni der. Det ble født friske barn i tiden kvinner snørte seg under kjolene også... Men behagelig er det jo ikke, både babyen og dine indre organer får det trangt. Anonymkode: 73069...b63
Anonym bruker Skrevet 1. januar #5 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja, det kan få en bulk i panna der buksene klemmer. Anonymkode: 8ae52...721 Nei ikke sånt, håper du tuller?? Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #6 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ingen skade skjedd. Ubehagelig for deg, men helt ufarlig. Anonymkode: 3473c...059 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fosteret er godt beskyttet inni der. Det ble født friske barn i tiden kvinner snørte seg under kjolene også... Men behagelig er det jo ikke, både babyen og dine indre organer får det trangt. Anonymkode: 73069...b63 Tusen takk, det er godt å høre at det ikke er farlig 🙏 Ubehagelig er helt greit, det er jeg vant med Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #7 Skrevet 1. januar Det skader heldigvis ikke fosteret, men må jo være grusomt å gå med så trange bukser Anonymkode: 727cd...5ad
Anonym bruker Skrevet 1. januar #8 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Det skader heldigvis ikke fosteret, men må jo være grusomt å gå med så trange bukser Anonymkode: 727cd...5ad Er så vant til det at det går fint😊 Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #9 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Er så vant til det at det går fint😊 Anonymkode: 5387c...314 Men hvorfor det? For trange bukser er da ikke pent? For små klær er i det hele tatt ikke særlig pent... Anonymkode: 73069...b63
Anonym bruker Skrevet 1. januar #10 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hvorfor det? For trange bukser er da ikke pent? For små klær er i det hele tatt ikke særlig pent... Anonymkode: 73069...b63 Jeg trives best i veldig trange bukser og synes jeg ser best ut i det😊 Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #11 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg trives best i veldig trange bukser og synes jeg ser best ut i det😊 Anonymkode: 5387c...314 Du kan like godt begynne å bruke andre bukser med én gang. Magen din kommer til å vokse og du vil ikke kunne bruke så trange bukser med mindre det er stretchy tights.. Anonymkode: 12193...d8b
Anonym bruker Skrevet 1. januar #12 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg trives best i veldig trange bukser og synes jeg ser best ut i det😊 Anonymkode: 5387c...314 Du kan jo ha trange bukser uten at det er ubehagelig og vondt da. De trenger jo ikke sitte som limt på. Anonymkode: 5f65f...512
Anonym bruker Skrevet 1. januar #13 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Du kan like godt begynne å bruke andre bukser med én gang. Magen din kommer til å vokse og du vil ikke kunne bruke så trange bukser med mindre det er stretchy tights.. Anonymkode: 12193...d8b Kommer til å bruke "strikke trikset" nå snart og håper jeg kan klare meg lenge med det Anonymkode: 5387c...314
Anonym bruker Skrevet 1. januar #14 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Du kan jo ha trange bukser uten at det er ubehagelig og vondt da. De trenger jo ikke sitte som limt på. Anonymkode: 5f65f...512 Jeg liker best når de sitter som limt på😊 Anonymkode: 5387c...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå