Anonym bruker Skrevet 1. januar #1 Skrevet 1. januar Jeg har en venn som la ut på story en film. Han på filmen var veldig kjekk. Frekt å spørre om han er singel ? Anonymkode: f671c...716
Lovemelikeyoudo Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Jeg har en venn som la ut på story en film. Han på filmen var veldig kjekk. Frekt å spørre om han er singel ? Anonymkode: f671c...716 Bare koselig:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Menn skal jakte, kvinner skal være gevinsten. Hvis kvinnen jakter mister mannen hele lysten. Naturen er slik. Anonymkode: eda0c...5d0
Anonym bruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (6 timer siden): Menn skal jakte, kvinner skal være gevinsten. Hvis kvinnen jakter mister mannen hele lysten. Naturen er slik. Anonymkode: eda0c...5d0 For noe tullete oppgulp. HI - det er bare å spørre. Hva har du å tape? Anonymkode: 422c6...3b7
Anonym bruker Skrevet 1. januar #5 Skrevet 1. januar Nei, slett ikke, men du kan jo prøve med en liten runde rundt grøten først i håp om å slippe å spørre direkte. Med mindre dere har et slikt forhold at det er naturlig. Anonymkode: 5d776...f89
Anonym bruker Skrevet 1. januar #6 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (7 timer siden): Menn skal jakte, kvinner skal være gevinsten. Hvis kvinnen jakter mister mannen hele lysten. Naturen er slik. Anonymkode: eda0c...5d0 Det er en feministisk vrangforestilling. Du lar ikke en mulighet om å kritisere menn gå fra deg du. Hater du menn så mye, eller er det bare for å være feministisk korrekt? Det er bare å få avklart om han er singel. Ingen mann bryter sammen av et slilt spørsmål. Anonymkode: dc3de...3fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar #7 Skrevet 1. januar Det er ikke frekt å spørre, det er jo et kompliment. "Oi for en kjekk mann, er han ledig på markedet og kan jaktes på eller?" Får du da et ja spør du om nummeret hans, får du et nei svarer du at søren heller, de gode er alltid tatt... Anonymkode: b7a08...58c
Anonym bruker Skrevet 1. januar #8 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er ikke frekt å spørre, det er jo et kompliment. "Oi for en kjekk mann, er han ledig på markedet og kan jaktes på eller?" Får du da et ja spør du om nummeret hans, får du et nei svarer du at søren heller, de gode er alltid tatt... Anonymkode: b7a08...58c Lurt Anonymkode: f671c...716
Anonym bruker Skrevet 2. januar #9 Skrevet 2. januar Du kan selvfølgelig jakte på menn, men du ender opp med de dårligste mennene. Sikkert ikke så farlig uansett, siden kriteriet du går for er kjekk… Anonymkode: 1b1d1...62e
Anonym bruker Skrevet 2. januar #10 Skrevet 2. januar Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Du kan selvfølgelig jakte på menn, men du ender opp med de dårligste mennene. Sikkert ikke så farlig uansett, siden kriteriet du går for er kjekk… Anonymkode: 1b1d1...62e Jeg er spent på hvordan du kom til denne konklusjonen? Og de fleste liker vel utseende til eventuelle partnere? Jeg syns at min mann er superkjekk, men regner ikke med at alle er enig i det. Anonymkode: 0624b...7c3
Anonym bruker Skrevet 2. januar #11 Skrevet 2. januar Anonym bruker skrev (1 time siden): Du kan selvfølgelig jakte på menn, men du ender opp med de dårligste mennene. Sikkert ikke så farlig uansett, siden kriteriet du går for er kjekk… Anonymkode: 1b1d1...62e Er de kjekke mennene dårlige menn altså. Anonymkode: c66ff...7ba
Anonym bruker Skrevet 3. januar #13 Skrevet 3. januar Anonym bruker skrev (14 timer siden): Mitt svar var til HI. Anonymkode: 1b1d1...62e Vi skjønte det. Mitt svar var til deg. Anonymkode: 0624b...7c3
Anonym bruker Skrevet 3. januar #14 Skrevet 3. januar Anonym bruker skrev (19 timer siden): Du kan selvfølgelig jakte på menn, men du ender opp med de dårligste mennene. Sikkert ikke så farlig uansett, siden kriteriet du går for er kjekk… Anonymkode: 1b1d1...62e Omg. Anonymkode: 4afb5...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå