Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Nyttår og nyttårsforsetter. Alle snakker om å skli inn under nye året med nye ambisjoner og nye mål. Det er bare en helt vanlig dag, en helt vanlig onsdag. I morgen er det torsdag. Jeg tror ikke noe blir mer magisk med nytt år. Det blir et år fylt av stort sett det samme som i 2025. Jobb, hverdag, utfordringer og motgang. Noe medgang og stort sett det samme. Jeg tenker hver uke at nå må det begynne bli bedre. Nå snur det, så er det ny hump i veien. For all del. Skulle ønske 2026 ble et magisk år hvor alle rundt meg hadde det bra. At jeg hadde det bra. At ting virkelig kom på plass. godt nyttår alle sammen. Håper virkelig dere alle får et så godt år som mulig Anonymkode: f8b47...414
Anonym bruker Skrevet 1. januar #2 Skrevet 1. januar Jeg tenker at det kan være både sunt og bra for en person å ha nyttårsforsett jeg. Nyttårsforsett handler jo om å bli en bedre versjon av seg selv,å det er jo ett mål å ha. Anonymkode: d74bd...172
Anonym bruker Skrevet 1. januar #3 Skrevet 1. januar Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at det kan være både sunt og bra for en person å ha nyttårsforsett jeg. Nyttårsforsett handler jo om å bli en bedre versjon av seg selv,å det er jo ett mål å ha. Anonymkode: d74bd...172 Helt klart. Det nye året er en ny start liksom. Selv om det bare er en dato. Jeg har ingen nyttårsforsett. Det eneste er at jeg skal prioritere meg selv mer. Jeg har tatt vare på alle rundt meg i den grad at jeg ligger nede for telling selv. Anonymkode: f8b47...414
Anonym bruker Skrevet 1. januar #4 Skrevet 1. januar 2026 er ikke mer magisk enn andre år, men det er et helt nytt og ubrukt år som ligger foran oss, så å reflektere litt over hva man vil prioritere, hvordan man vil leve, hvilke mål man ønsker oppnå osv er bare positivt tenker jeg. Det er bare en dato, men det er likevel en fin dato for litt selvransakelse og refleksjon, siden det er starten på et nytt år. Anonymkode: fdcf2...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå