Gå til innhold

Der kom gråten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man hører kongens tale, etterfulgt av nasjonalsangen vår med flotte bilder og videoer fra fjell og fjord. Der knakk jeg. 
Tårene rant. 
Jeg mistet pappaen min for noen måneder siden og jeg har ikke fått til å gråte. Nå kom det. 
Pappa var i sin tid gardist og hadde mange medaljer. Han elsket landet vårt, og var typisk historie forteller. 
Ski, sjø, fjell og landet vårt. 
Han sang nasjonalsangen til oss barna på sengekanten siden vi var små. 
Måtte bare dele ❤️

Anonymkode: 1d5e3...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg ❤️

Anonymkode: 5ca67...9b8

Skrevet

Klem til deg.

Anonymkode: 4208e...437

Skrevet

❤️❤️❤️

Anonymkode: 12e4a...4c4

Skrevet

Kondolerer ❤️❤️❤️

Anonymkode: 5b08f...b4f

Skrevet

Kondolerer ❤️ mange klemmer fra meg 

Anonymkode: c0c47...d16

Skrevet

Tusen takk alle sammen ❤️ mye følelser knyttet til jula. Jula blir ikke den samme uten de en er glad i og de en er vant til å feire sammen med. Jula blir annerledes. Alle fyller sin rolle i familien. Pappa med sine kommentarer, latter og historier. Mamma med sitt og barna med sitt. For oss har det handlet om å skape den fineste jula slik det alltid har vært. Med pyntet bord, god mat, fyr i peisen og slik det alltid har vært. Men så sitter man med en klump og prøver gjøre det beste ut av dagene. Litt misunnelig på alle Instagram bildene av alle som koser seg gløgg. Mens man sitter med ingen julestemning og prøver late som og gjøre det beste for alle. Er veldig glad jula er over nå. 

Anonymkode: 1d5e3...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...