Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Varsel, syteinnlegg. Hele familien, og da mener jeg barn, hund og foreldre har vært syke i jula. Mannen og jeg har hatt feber siden lille julaften, fortsatt syke. Jeg våknet på nytt med feber. Tett og hostete. Juleselskap hjemme hos oss ble holdt med et vertskap så høye på Paracet som det går an. Begge har enslige foreldre, som ville blitt sittende alene hjemme. De valgte å komme på egen risiko. Dritt lei. Der røyk den juleferien. Sånn, måtte ha det ut. Flere i samme situasjon? Anonymkode: 61dc0...a73
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Rart det der, hvordan virusene har sin topp i juletider 🙈 Vi hadde vår tørn en ukes tid før julaften i år, så nå i ferien har det bare vært litt rester av snørr, hosting og lett hodepine, feberen gjorde vi unna siste ukene før jul. Men du har min fulle sympati, det er kjedelig å være syk i juleferien. Husker med skrekk og gru det året vi hadde omgangssyke til jul. Søsteren min med familie kom lille julaften (de bor på andre kanten av landet). Første unge spydde på julaften, og siste forelder på nyttårsaften. Det var jula si det tenker jeg, to familier, fem barn, og ingen slapp unna... Anonymkode: cf974...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå