Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #1 Skrevet 31. desember 2025 Hvor kan man bli lagt inn? Og få skikkelig god oppfølging av psykolog i tillegg? Hva med barna mine? Får barnevernet vite om det? Hva med arbeidsgiver? Anonymkode: 47452...3a7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #2 Skrevet 31. desember 2025 Jeg vet ikke sikkert, men tror du må henvises via legen din. Det er nok desverre ventetid, uten at jeg skal si det sikkert. Hva du velger å si er opp til deg. Arbeidsgiver trenger ikke vite noenting. Tror ikke barnevernet heller blir kontaktet om du selv ber om hjelp nå. Veldig diffuse svar fra meg her, men en ting er jeg klar i min tale på: du er RÅ som ser problemet selv! Og du er helt vanvittig sterk som i tillegg tar tak i det og gjør noe med det! Jeg kjenner deg ikke, men jeg heier på deg! For deg og barna dine og fremtiden dere har i vente ❤️💪❤️💪 Anonymkode: 32b23...848
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #3 Skrevet 31. desember 2025 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg vet ikke sikkert, men tror du må henvises via legen din. Det er nok desverre ventetid, uten at jeg skal si det sikkert. Hva du velger å si er opp til deg. Arbeidsgiver trenger ikke vite noenting. Tror ikke barnevernet heller blir kontaktet om du selv ber om hjelp nå. Veldig diffuse svar fra meg her, men en ting er jeg klar i min tale på: du er RÅ som ser problemet selv! Og du er helt vanvittig sterk som i tillegg tar tak i det og gjør noe med det! Jeg kjenner deg ikke, men jeg heier på deg! For deg og barna dine og fremtiden dere har i vente ❤️💪❤️💪 Anonymkode: 32b23...848 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 47452...3a7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #4 Skrevet 31. desember 2025 De fleste går videre til enten lengre innleggelse eller poliklinisk oppfølging etter avrusning. Du sykemeldes og arbeidsgiver får ikke vite noe mer enn det (unntak er meldepliktige yrker som pilot). Det tas en samtale med deg om hvem som ivaretar barna, meldes ikke til barnevern om disse er greit ivaretatt. Ofte vil det også være samtaler om veien videre etter hvert og hvilke instanser det eventuelt kan være behov for, noen ganger inkluderer det barnevern, særlig om familien har veldig lite nettverk. Anonymkode: 6a955...de1
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #5 Skrevet 31. desember 2025 Jeg kan ikke så mye om det du spør om, men vil bare rose deg for å se deg selv og dine utfordringer, og si at du er supertøff som tar tak! Barnevernet blir ikke automatisk varslet i slike saker, men du må huske på at de finnes for å hjelpe. Mange får god støtte av dem i forskjellige utfordrende perioder i livet, og det er svært sjelden de går til omsorgsovertakelse. Så ikke vær redd for barnevernet, se heller på dem som en mulig støttespiller for hele familien. Ønsker deg all mulig lykke og jeg heier på deg! Anonymkode: 8440a...8fb
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2025 #6 Skrevet 31. desember 2025 Tusen takk dere ❤️❤️ Anonymkode: 47452...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå