Gå til innhold

Dere som har Xpeng G9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Vi har audi e-tron nå som vi tenker å bytte ut, fornøyd med den, men garantien går snart ut og da pleier mannen å bytte bil. Vi har 3 barn og hund, sånn mtp plass. Har nå takboks og, som vi tenker er lurt på neste bil og. 

Syns Xpeng ser fin ut ihvertfall.

Anonymkode: fa1a2...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har?

Skrevet

Har den ikke selv, men venninnen min har den.

Den er stor og god å sitte i, behagelig bil liksom, men det er så mye alarmer og piping i den at det er et sinnsykt irritasjonsmoment.

Du må nesten prøvekjøre den selv og se hvor mye det evt plager deg, men jeg blir helt "sinnegal" av sånt.

Den piper om du ikke kjører 100% midt mellom stripene i veien, om du gjesper, om du slipper rattet med en hånd, om du ser til siden, herregud som den piper.

Du kan skru av mange alarmer, men ikke permanent, de kommer på igjen om du stopper bilen og starter den igjen.

Det positive er hurtig lagring og lang kapasitet på batteriet.

Anonymkode: c9c7d...8a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har den ikke selv, men venninnen min har den.

Den er stor og god å sitte i, behagelig bil liksom, men det er så mye alarmer og piping i den at det er et sinnsykt irritasjonsmoment.

Du må nesten prøvekjøre den selv og se hvor mye det evt plager deg, men jeg blir helt "sinnegal" av sånt.

Den piper om du ikke kjører 100% midt mellom stripene i veien, om du gjesper, om du slipper rattet med en hånd, om du ser til siden, herregud som den piper.

Du kan skru av mange alarmer, men ikke permanent, de kommer på igjen om du stopper bilen og starter den igjen.

Det positive er hurtig lagring og lang kapasitet på batteriet.

Anonymkode: c9c7d...8a9

Takk for svar. Ja, har lest det der om alle alarmene og pipinga, tror jeg hadde blitt gal av det. Men ja, vi må nok bare prøvekjøre og se om det er en bil for oss.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...