GÃ¥ til innhold

Godt man er trendy da😅

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for folk som har vesker med masse logoer fra Louis Vuitton er bare sånne jordnære damer som velger kvalitet fremfor status og trend, og som derfor blir så overraska når den flashy veska plutselig er trendy (igjen). 

Anonymkode: 9c6d7...1bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja for folk som har vesker med masse logoer fra Louis Vuitton er bare sånne jordnære damer som velger kvalitet fremfor status og trend, og som derfor blir så overraska når den flashy veska plutselig er trendy (igjen). 

Åh, så bitter 😂skulle du så gjerne hatt en sånn veske da? 

Hi, det er gøy å se hvordan moten gjentar seg, så lurt av deg å beholde gamle skatter. 

Anonymkode: 67329...c22

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det der var bare pinlig.

Anonymkode: 7c3c1...5c6

Skrevet

Skulle jeg slutte å bruke og kaste veska jeg kjøpte når jeg var 18 siden den ikke var in og trendy lenger mener du?

Anonymkode: 59496...9af

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Åh, så bitter 😂skulle du så gjerne hatt en sånn veske da? 

Hi, det er gøy å se hvordan moten gjentar seg, så lurt av deg å beholde gamle skatter. 

Takk😊 Har vært en av mine favoritter og meste brukte vesker siden jeg kjøpte den😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Skulle jeg slutte å bruke og kaste veska jeg kjøpte når jeg var 18 siden den ikke var in og trendy lenger mener du?

Nei, jeg bare sier at ingen som kjøpte den veska sist den var inn var lite bevisst på trender. 

Skrevet

Trender går i looper ja, det er litt vittig når ting vi selv brukte som ungdommer plutselig er moderne igjen når egne barn blir ungdommer.

Jeg er ikke noe veskedame, men har brukt Dr.Martens og Buffalo sko hele mitt voksne liv. Nå er plutselig gangen full av sånne sko når døtrene på 17 og 19 har besøk.

Anonymkode: b4883...250

Skrevet

Nei, jeg bare sier at ingen som kjøpte den veska sist den var inn var lite bevisst på trender. 

Jeg eller noen andre har vel ikke sagt noe mot det? Hi 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det var ikke det du sa, nei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...