Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #1 Skrevet 30. desember 2025 Hvis man feks. Må på sykehus. Må man da ha katten på kattepensjonat? Anonymkode: 07f8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #2 Skrevet 30. desember 2025 Over flere dager… Anonymkode: 07f8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #3 Skrevet 30. desember 2025 Nei, det må man ikke. Men man må ha noen til å passe den. Hva lurer du på, egentlig? Du vet jo at man ikke kan overlate et dyr til seg selv. Anonymkode: db8a4...417
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #4 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, det må man ikke. Men man må ha noen til å passe den. Hva lurer du på, egentlig? Du vet jo at man ikke kan overlate et dyr til seg selv. Anonymkode: db8a4...417 Ja må selvfølgelig ha pass. Men tenkte på om det da passer å ha innekatter på ett kattepensjonat ? Anonymkode: 07f8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #5 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ja må selvfølgelig ha pass. Men tenkte på om det da passer å ha innekatter på ett kattepensjonat ? Anonymkode: 07f8a...9e8 Kattepensjonater tar stort sett imot alle slags katter. Anonymkode: c65f6...d81
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #6 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja må selvfølgelig ha pass. Men tenkte på om det da passer å ha innekatter på ett kattepensjonat ? Anonymkode: 07f8a...9e8 Når du leverer en katt på pensjonatet spør de hva katten er vant til også tilpasser de så langt det lar seg gjøre. De har avlukker med luftegård, og uten. De har rom hvor flere katter går sammen og får de inn en "slosskjempe" har de også avlukker de kan være alene. Anonymkode: de579...679
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #7 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når du leverer en katt på pensjonatet spør de hva katten er vant til også tilpasser de så langt det lar seg gjøre. De har avlukker med luftegård, og uten. De har rom hvor flere katter går sammen og får de inn en "slosskjempe" har de også avlukker de kan være alene. Anonymkode: de579...679 Jeg har bare hørt at det er best å få folk til å passe katter hjemme hos meg men jeg liker ikke å ha fremmende folk inn her. Men hvis de har fine kattepensjonat så kanskje det går da? Anonymkode: 07f8a...9e8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #8 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg har bare hørt at det er best å få folk til å passe katter hjemme hos meg men jeg liker ikke å ha fremmende folk inn her. Men hvis de har fine kattepensjonat så kanskje det går da? Anonymkode: 07f8a...9e8 Det beste for katten er selvfølgelig tilsyn hjemme, men når det ikke er et alternativ er kattepensjonat helt greit. Bare sjekk dem først, alt fra besøk til erfaringer fra andre. Er nok forskjell på kvaliteten. Anonymkode: de579...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå