Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #1 Skrevet 28. desember 2025 Jeg er kanskje følsom og overreagerer. Ei dame i bygda vi bor i som jeg ikke kjenner engang, har sitter å snakket dritt om meg til en i familien min. Hun har vært skikkelig stygg. Min mor vet dette. Likevel inviterer min mor henne med til syden om noen uker. De er flere som reiser sammen. jeg kjenner på et svik fra mamma. Jeg hadde aldri reist på ferie med folk som har vært stygg mot mine barn. Hvertfall ikke invitert de med. jeg har ikke sagt noe om dette til mamma, det er ikke vits. Men jeg kjenner på det Anonymkode: 9ba99...066
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #2 Skrevet 28. desember 2025 Da hadde jeg sagt tydelig fra til min mor at jeg ikke lenger stoler på henne, at jeg heretter ikke kommer til å fortelle henne noe personlig eller viktig fra mitt liv, all den tid hun velger å omgås personer som sprer løgner om deg. Nei, du overreagerer ikke, heller underreagerer. Du bør ikke fortelle noe til din mor heretter som ikke også kan stå i avisen... Anonymkode: a5a48...5b2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #3 Skrevet 28. desember 2025 Herregud, for ei trang lita boble du forholder deg til. Løft blikket. Anonymkode: 1abff...f3c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #4 Skrevet 28. desember 2025 Er det moren din som betaler turen hennes? Anonymkode: b0163...f95
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #5 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Er det moren din som betaler turen hennes? Anonymkode: b0163...f95 Nei Anonymkode: 9ba99...066
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #6 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Herregud, for ei trang lita boble du forholder deg til. Løft blikket. Anonymkode: 1abff...f3c Hadde vært veldig fint om du kunne svare skikkelig i tråden fremfor oppgulp. Skjønner at du ikke tok til deg trådene som har gått siste dagene om oppgulp her inne. Man trenger ikke svare på alt Anonymkode: 9ba99...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå