Anonym bruker Skrevet i går, 09:55 #26 Skrevet i går, 09:55 Ai ai ai. Hvorfor i hel er det hemmelig med huskjøp? Noen vet om kjøpet, mens noen skal holdes utenfor? Det står i avisa hvem som kjøper og selger. Sukk. Var slik her også. Svigers var hos svoger. De spurte om de kunne fortelle oss om huskjøp. Han og kona sa ja. I bilen på vei hjem fikk begge sms om at de ikke måtte fortelle oss om det. Vi bryr oss fletta om at de har kjøpt ny bolig. De er store narsissister, de elsker å holde på info, og de elsker å lage kvalm, og de håper svigers forteller oss det, slik at de kan presse svigers til enda mere barnevakt. Svigers fortalte oss det samme dag siden vi møttes, vi bryr oss nada om de folka der. Vi løper ikke til dem og gratulerer med huskjøp. Så , du burde holdt munn. Og huskjøpern må tåle at folk plaprer om huskjøp. Huskjøp er ikke privat info. Anonymkode: d9eb5...d22
Anonym bruker Skrevet i går, 17:47 #27 Skrevet i går, 17:47 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Ai ai ai. Hvorfor i hel er det hemmelig med huskjøp? Noen vet om kjøpet, mens noen skal holdes utenfor? Det står i avisa hvem som kjøper og selger. Sukk. Var slik her også. Svigers var hos svoger. De spurte om de kunne fortelle oss om huskjøp. Han og kona sa ja. I bilen på vei hjem fikk begge sms om at de ikke måtte fortelle oss om det. Vi bryr oss fletta om at de har kjøpt ny bolig. De er store narsissister, de elsker å holde på info, og de elsker å lage kvalm, og de håper svigers forteller oss det, slik at de kan presse svigers til enda mere barnevakt. Svigers fortalte oss det samme dag siden vi møttes, vi bryr oss nada om de folka der. Vi løper ikke til dem og gratulerer med huskjøp. Så , du burde holdt munn. Og huskjøpern må tåle at folk plaprer om huskjøp. Huskjøp er ikke privat info. Anonymkode: d9eb5...d22 Minner om at min omgangskrets ikke er din. De er hverken narsissistiske eller dumme. Du bryr deg naaada… javel, jeg gleder meg over andres lykke - vi er alle forskjellige Anonymkode: c9861...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå