Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Situasjon: kari sier til meg at liv har kjøpt seg nytt hus. Men det er hemmelig. Liv har fortalt det i fortrolighet. Kari sier dette til mange av venninne sine, og sier det er hemmelig. Jeg møtte liv og gratulerte henne med huskjøp. Jeg har ikke fortalt dette til noen andre. Men siden jeg kjenner liv ble jeg fristet til å gratulere. Liv ble sur på Kari siden hun har delt dette videre. Kari er rasende på meg for at jeg gratulerte liv og har satt henne i en situasjon hvor hun har delt det videre. Ja, jeg burde ikke gratulert henne, da det var hemmelig at jeg visste det. Den tar jeg. Men at jeg er den store stygge ulven her er jeg ikke enig i. Kari trenger heller ikke dele hemmeligheter videre til mange. Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Du og Kari er like dumme. Kari sladrer om andre og du gnir det i trynet til Liv. Like dumme. Anonymkode: 02d13...994
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden Dere er like ille begge to. Anonymkode: cd7f7...db6
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #4 Skrevet 19 timer siden Men hvorfor gratulerte du henne når du visste at det var hemmelig? Anonymkode: 0c443...580
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Men hvorfor gratulerte du henne når du visste at det var hemmelig? Anonymkode: 0c443...580 Jeg skrev i hi at det var feil av meg. Men alt i alt er jeg den store stygge ulven. Kun meg Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden HI, du har ikke gjort noe galt. Jeg hadde vært fristet til å gjøre det samme. Og forhåpentligvis hadde jeg vært tøff nok til å påpeke overfor Kari at nå er det ingen hemmelighet lenger eller spørre henne hvorfor hun forteller meg og flere andre når det er en hemmelighet. Hadde Kari fortalt en hemmelighet om seg selv og du hadde fortalt det videre, ville det vært noe annet. Jeg hater den der "Ikke si det til noen for det er en hemmelighet, men Kari........... " Anonymkode: 25bfc...5a4
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #7 Skrevet 18 timer siden 1 hour ago, Anonym bruker said: Situasjon: kari sier til meg at liv har kjøpt seg nytt hus. Men det er hemmelig. Liv har fortalt det i fortrolighet. Kari sier dette til mange av venninne sine, og sier det er hemmelig. Jeg møtte liv og gratulerte henne med huskjøp. Jeg har ikke fortalt dette til noen andre. Men siden jeg kjenner liv ble jeg fristet til å gratulere. Liv ble sur på Kari siden hun har delt dette videre. Kari er rasende på meg for at jeg gratulerte liv og har satt henne i en situasjon hvor hun har delt det videre. Ja, jeg burde ikke gratulert henne, da det var hemmelig at jeg visste det. Den tar jeg. Men at jeg er den store stygge ulven her er jeg ikke enig i. Kari trenger heller ikke dele hemmeligheter videre til mange. Anonymkode: c9861...cea Dere er like ille både du og Kari Anonymkode: cff77...2b4
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Kari er den som har gjort størst feil. Kari har fortalt mange "hemmeligheten" Liv ba henne om å holde på. Da har Kari fråtset i den oppmerksomheten det har gitt henne å fortelle Livs hemmelighet. Du, Hi, har valgt å holde det hemmelig for alle andre, men du gratulerte Liv. Jeg synes det var helt greit, for ved å gjøre dette fikk Liv vite at hun ikke kan stole på Kari senere når det gjelder hemmeligheter. At du kanskje brøt Karis tillit til deg, det er langt mindre alvorlig, fordi du ikke bidra med å spre Livs hemmelighet videre. Her synes jeg Kari bør være voksen nok til å legge seg helt flat og oppriktig beklage overfor Liv. Anonymkode: 81d27...46e
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Kari er den store stygge her, men du kunne også vært mer taktisk. Istedenfor å bare gratulere Liv burde du kanskje heller sagt at du vet det er en hemmelighet at hun har kjøpt hus, men Kari forteller det til alle, og forresten gratulerer Anonymkode: 8e965...d9c
Himmel og hav Skrevet 17 timer siden #10 Skrevet 17 timer siden Kari er ikke til å stole på fordi hun forteller Livs hemmelighet videre. Du er ikke til å stole på for du klarer heller ikke å holde på en hemmelighet og i tillegg røpet du for Liv at Kari ikke er til å stole på. Dere er er like "store og stygge" begge to, men om det skulle kåres en pall så er nok du vinneren siden du ikke bare røpet at du visste om huset, men gjorde at Liv forsto at det var Kari som hadde sagt det.
Anonym bruker Skrevet 17 timer siden #11 Skrevet 17 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg skrev i hi at det var feil av meg. Men alt i alt er jeg den store stygge ulven. Kun meg Anonymkode: c9861...cea Ja. Anonymkode: 7026e...860
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Kari er den store stygge her, men du kunne også vært mer taktisk. Istedenfor å bare gratulere Liv burde du kanskje heller sagt at du vet det er en hemmelighet at hun har kjøpt hus, men Kari forteller det til alle, og forresten gratulerer Anonymkode: 8e965...d9c Har ingen intensjon om å henge ut Kari. Jeg møtte liv og det glapp ut av meg. Jeg kjenner liv godt. Jeg sa heller ikke hvem jeg hadde hørt det av. Liv sa det var vemmelig enda, og jeg lovet henne å ikke si det til noen. Noe jeg også har holdt. Jeg har ikke latt noen utenforstående få vite om dette. Kari derimot har delt det med flere og bedt de holde stilt om det. Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Himmel og hav skrev (26 minutter siden): Kari er ikke til å stole på fordi hun forteller Livs hemmelighet videre. Du er ikke til å stole på for du klarer heller ikke å holde på en hemmelighet og i tillegg røpet du for Liv at Kari ikke er til å stole på. Dere er er like "store og stygge" begge to, men om det skulle kåres en pall så er nok du vinneren siden du ikke bare røpet at du visste om huset, men gjorde at Liv forsto at det var Kari som hadde sagt det. Hvis du får høre en hemmelighet fra venninnen din. Du blir bedt om å ikke si det til noen. Du deler det likevel med mange. Du ber de du deler med om å ikke si noe da det er hemmelig. En av flere du deler det med plumper det ut. Venninnen din er lei seg. Hvem sviktet venninnen her? Du som ikke klarte holde på en hemmelighet og delte det med mange? Eller av av de du delte det med sa det videre? Hvis jeg får vite noe hemmelig og blir bedt om å holde stilt sier jeg det ikke videre. Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Har ingen intensjon om å henge ut Kari. Jeg møtte liv og det glapp ut av meg. Jeg kjenner liv godt. Jeg sa heller ikke hvem jeg hadde hørt det av. Liv sa det var vemmelig enda, og jeg lovet henne å ikke si det til noen. Noe jeg også har holdt. Jeg har ikke latt noen utenforstående få vite om dette. Kari derimot har delt det med flere og bedt de holde stilt om det. Anonymkode: c9861...cea Men det har du egentlig allerede gjort ved bare å si gratulerer, dersom Kari er den eneste hun har fortalte det til, hvem andre kunne du ha hatt det fra? Anonymkode: 8e965...d9c
Anonym bruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvis du får høre en hemmelighet fra venninnen din. Du blir bedt om å ikke si det til noen. Du deler det likevel med mange. Du ber de du deler med om å ikke si noe da det er hemmelig. En av flere du deler det med plumper det ut. Venninnen din er lei seg. Hvem sviktet venninnen her? Du som ikke klarte holde på en hemmelighet og delte det med mange? Eller av av de du delte det med sa det videre? Hvis jeg får vite noe hemmelig og blir bedt om å holde stilt sier jeg det ikke videre. Anonymkode: c9861...cea At Kari er verre gjør ikke din oppførsel grei. Her er dere like teite begge to, og jeg har problemer med å skjønne at voksne folk kan være så barnslige Anonymkode: e5628...56b
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #16 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (17 minutter siden): At Kari er verre gjør ikke din oppførsel grei. Her er dere like teite begge to, og jeg har problemer med å skjønne at voksne folk kan være så barnslige Anonymkode: e5628...56b Jeg har som skrevet sagt at det var dumt av meg å gratulere. Men jeg blir utkjeftet av Kari og hun er rasende på meg. Altså jeg er den slemme her. At hun selv har delt en hemmelighet videre, med flere er ikke relevant. Det som er det grusomme her er at jeg har gratulert Liv. Det er mange som vet at Liv har kjøpt hus, men kun de liv selv har delt det med. Hun ville holde det hemmelig for så å invitere alle til en stor suprise fest i nytt hus. Jeg har ikke røpt dette for noen. Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #17 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg har som skrevet sagt at det var dumt av meg å gratulere. Men jeg blir utkjeftet av Kari og hun er rasende på meg. Altså jeg er den slemme her. At hun selv har delt en hemmelighet videre, med flere er ikke relevant. Det som er det grusomme her er at jeg har gratulert Liv. Det er mange som vet at Liv har kjøpt hus, men kun de liv selv har delt det med. Hun ville holde det hemmelig for så å invitere alle til en stor suprise fest i nytt hus. Jeg har ikke røpt dette for noen. Anonymkode: c9861...cea Men du har likevel ikke klart å holde det hemmelig. Du har gjort feil her. Du kan kun styre deg selv. Så ta ansvar og slutt å skyld på andre. Hjelpes! Anonymkode: e5628...56b
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Teit problemstilling. Huskjøp er ikke hemmelig. Det publiserer til og med i lokalavisen😀 Om dette er reellt: Hadde ikke brukt en kalori på slikt drama Anonymkode: ba67a...a7a
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Teit problemstilling. Huskjøp er ikke hemmelig. Det publiserer til og med i lokalavisen😀 Om dette er reellt: Hadde ikke brukt en kalori på slikt drama Anonymkode: ba67a...a7a Det har ikke kommet ut i avisa enda. Hun ville holde det hemmelig til innflytting og festen. Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det har ikke kommet ut i avisa enda. Hun ville holde det hemmelig til innflytting og festen. Anonymkode: c9861...cea Det mår være et sensasjonelt hus siden det er hemmelig. For dette er offentlig informasjon, spiller vel ikke så stor rolle om folk får vite det før det kommer i avisen. Men huskjøper vet jo at om hun forteller det til en, så vet alle det. Vil hun holde noe hemmelig, så er jo kunsten å ikke fortelle det til noen. Men det var jo dårlig gjort av deg å konfrontere henne ved å si gratulerer. Har vansker med å tro at du ikke gjorde det med vilje. Anonymkode: e73ba...90e
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #21 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Det mår være et sensasjonelt hus siden det er hemmelig. For dette er offentlig informasjon, spiller vel ikke så stor rolle om folk får vite det før det kommer i avisen. Men huskjøper vet jo at om hun forteller det til en, så vet alle det. Vil hun holde noe hemmelig, så er jo kunsten å ikke fortelle det til noen. Men det var jo dårlig gjort av deg å konfrontere henne ved å si gratulerer. Har vansker med å tro at du ikke gjorde det med vilje. Anonymkode: e73ba...90e Det kommer ikke i avisa før mnd etterpå. Ikke det som er poenget her. selvfølgelig vil du nøre oppunder til å pålegge hi meninger for å skape kvalme Anonymkode: c9861...cea
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #22 Skrevet 12 timer siden Du bør bedt om å holde kjeft og greide det ikke. Og ikke venninna di heller. Dere er ganske dårlige venner begge to. Anonymkode: 079ec...256
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #23 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det kommer ikke i avisa før mnd etterpå. Ikke det som er poenget her. selvfølgelig vil du nøre oppunder til å pålegge hi meninger for å skape kvalme Anonymkode: c9861...cea Du skapte kvalme. Det er kun ditt ansvar. Anonymkode: e5628...56b
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #25 Skrevet 3 timer siden Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg har som skrevet sagt at det var dumt av meg å gratulere. Men jeg blir utkjeftet av Kari og hun er rasende på meg. Altså jeg er den slemme her. At hun selv har delt en hemmelighet videre, med flere er ikke relevant. Det som er det grusomme her er at jeg har gratulert Liv. Det er mange som vet at Liv har kjøpt hus, men kun de liv selv har delt det med. Hun ville holde det hemmelig for så å invitere alle til en stor suprise fest i nytt hus. Jeg har ikke røpt dette for noen. Anonymkode: c9861...cea Men du har jo vært slem mot Kari, som videreformidlet det hun fortalte deg "i hemmelighet". At hun var like slem, mot Liv, er jeg enig i, men det er jo ikke noe hun kan kjefte på deg for... Dere har vært akkurat like ille, dere har begge videreformidlet noe dere ikke skulle fortelle videre. Anonymkode: 02d13...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå