Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #26 Skrevet 28. desember 2025 Åhh lord! Fjortisdrama altså😅😂 Anonymkode: 66954...787
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2025 #27 Skrevet 29. desember 2025 Dette gidder du fordi......... Anonymkode: 4b677...708
Superdolly Skrevet 29. desember 2025 #28 Skrevet 29. desember 2025 Så altså... Han ville ikke gi deg en klar avtale, bare "vi får se". Han varslet deg så sent at han er fullstendig klar over at du ikke ville ha mulighet til å rekke det. Når du forsøker å spørre hvorfor, så skylder han på deg og sier at du er for følsom og dramatisk. Hvorfor gidder du?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #29 Skrevet 30. desember 2025 Superdolly skrev (9 timer siden): Så altså... Han ville ikke gi deg en klar avtale, bare "vi får se". Han varslet deg så sent at han er fullstendig klar over at du ikke ville ha mulighet til å rekke det. Når du forsøker å spørre hvorfor, så skylder han på deg og sier at du er for følsom og dramatisk. Hvorfor gidder du? Denne gangen fikk jeg faktisk ingen svar da jeg tok det opp. For en dritt. Vurderer å blokkere han ! Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #30 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Denne gangen fikk jeg faktisk ingen svar da jeg tok det opp. For en dritt. Vurderer å blokkere han ! Anonymkode: 786cd...41f Ellers så kan du prøve å oppføre deg som en voksen og gi beskjed om at du avslutter forholdet. Du vet, rett og slett oppføre deg normalt. Anonymkode: 5b4bb...28a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #31 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ellers så kan du prøve å oppføre deg som en voksen og gi beskjed om at du avslutter forholdet. Du vet, rett og slett oppføre deg normalt. Anonymkode: 5b4bb...28a Ja, selvsagt. Men etter det, sånn at han ikke får tak i meg. Tenk den ydmykelsen det hadde blitt om jeg møtte opp..og han og eksen hadde gått videre og jeg måtte dra..hjem..alene. Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #32 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Ja, selvsagt. Men etter det, sånn at han ikke får tak i meg. Tenk den ydmykelsen det hadde blitt om jeg møtte opp..og han og eksen hadde gått videre og jeg måtte dra..hjem..alene. Anonymkode: 786cd...41f Men at han har gått videre med eksen er jo bare noe du har spunnet opp i hodet ditt. Anonymkode: 6c425...cb0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #33 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men at han har gått videre med eksen er jo bare noe du har spunnet opp i hodet ditt. Anonymkode: 6c425...cb0 Nei. Han sa det. Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #34 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Nei. Han sa det. Anonymkode: 786cd...41f Gjorde han, når da? Du har ikke skrevet det tidligere. Det er jo bare noen dager siden dere snakket om å møte barna til hverandre. Anonymkode: 6c425...cb0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #35 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gjorde han, når da? Du har ikke skrevet det tidligere. Det er jo bare noen dager siden dere snakket om å møte barna til hverandre. Anonymkode: 6c425...cb0 Jo, jeg skrev det tidligere i tråden. Se under Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #36 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jo, jeg skrev det tidligere i tråden. Se under Anonymkode: 786cd...41f Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #37 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Jo, jeg skrev det tidligere i tråden. Se under Anonymkode: 786cd...41f Men det er jo ikke det du svarer på der. Det står ingenting noe sted om at han har sagt han går videre, kun at du har en dårlig magefølelse. Anonymkode: 6c425...cb0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #38 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Men det er jo ikke det du svarer på der. Det står ingenting noe sted om at han har sagt han går videre, kun at du har en dårlig magefølelse. Anonymkode: 6c425...cb0 Jo. Han sa jo til meg hvor han var sammen med eksen. Han sendte flere bilder. Anonymkode: 786cd...41f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #39 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jo. Han sa jo til meg hvor han var sammen med eksen. Han sendte flere bilder. Anonymkode: 786cd...41f Det betyr jo ikke han er er sammen med henne igjen da. Kjære vene. Anonymkode: 6c425...cb0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #40 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Det betyr jo ikke han er er sammen med henne igjen da. Kjære vene. Anonymkode: 6c425...cb0 Tror du misforstår hi, det er snakk om at han og eksem dro videre fra der de egentlig skulle møtes, altså dro ut for å spise middag. Hi ser for seg ydmykelsen av å bli stående igjen der alene, om hun hadde dratt, mens de dro videre på restaurant uten henne. Altså tenker hun at hun nok ikke hadde blitt invitert med på denne middagen. Hi; her ville jeg tatt en samtale, fortalt at uansett om han mener det sånn eller ei så sitter du igjen med vond magefølelse og at du ikke orker slike forhold hvor du må gjette på alt mulig. Si at dere rett og slett ikke er kompatible og avslutt det. Det skal ikke være så vanskelig med forhold.. Anonymkode: abd10...9de
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2025 #41 Skrevet 30. desember 2025 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Tror du misforstår hi, det er snakk om at han og eksem dro videre fra der de egentlig skulle møtes, altså dro ut for å spise middag. Hi ser for seg ydmykelsen av å bli stående igjen der alene, om hun hadde dratt, mens de dro videre på restaurant uten henne. Altså tenker hun at hun nok ikke hadde blitt invitert med på denne middagen. Hi; her ville jeg tatt en samtale, fortalt at uansett om han mener det sånn eller ei så sitter du igjen med vond magefølelse og at du ikke orker slike forhold hvor du må gjette på alt mulig. Si at dere rett og slett ikke er kompatible og avslutt det. Det skal ikke være så vanskelig med forhold.. Anonymkode: abd10...9de Takk ! Ja. Der sa du det ! Anonymkode: 786cd...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå