Gå til innhold

Kan noen roe nervene mine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og daten hadde en løs avtale om å treffes i dag.. jeg hørte ikke noe før sent i dag. Om at NÅ er han på vei dit vi snakket om å treffes. Men jeg klarer jo ikke å møte opp der på 1-2-3... han vet jeg har lang kjøretid dit. Jeg sa da at jeg rekker det ikke på så kort tid... og nå hører jeg ingenting fra han. Er det egentlig min feil ? Burde jeg tatt initiativ før? For å spørre om når han tenkte å treffes ? Er så redd jeg har spolert alt nå... 

Anonymkode: 786cd...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Han har spolert med vilje. Han vet du har lang kjøretid dit, han vet du ikke rekker det. Men han skal få deg til å føle at det er din feil. 
La han gå! 

Anonymkode: 87af4...06a

Skrevet

Hvis han kjører så får nok ikke sett meldingene dine, gjør deg klar å dra så raskt du kan så går det nok fint

Anonymkode: 1afcb...f8e

Skrevet

Siden du ikke har hørt noe om konkret klokkeslett kan du jo ikke vite det. Om dere avtalte halvveis tok han det ka skje som en avtale, mens for deg var det en mer løs avtale, der det er vanlig å avtale nærmere? 
Jeg kan godt avtale med en venninne en dag før, men tekster likevel samme dag om når.  Du kan jo si at du kommer men det tar litt tid da, og hive deg rundt. 

Anonymkode: 4f5d2...d46

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Nei. Han har spolert med vilje. Han vet du har lang kjøretid dit, han vet du ikke rekker det. Men han skal få deg til å føle at det er din feil. 
La han gå! 

Anonymkode: 87af4...06a

Det tror jeg ikke, menn er ikke så utspekulerte

Anonymkode: 1afcb...f8e

Skrevet

Huff. Er så lei meg. Det var den sjansen 😭

Skrevet

Hva var avtalen egentlig? Hadde dere avtalt tidspunkt?

Anonymkode: 6c425...cb0

Skrevet

Hva er en løs avtale?

Han har jo tydeligvis sett på det som en ferdig avklart avtale...

Anonymkode: 75733...89f

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hva var avtalen egentlig? Hadde dere avtalt tidspunkt?

Han skulle noe med barna, som jeg ikke har møtt enda. Jeg spurte om å få bli med 🙊🙊 han sa at det kan jo gåååå..... men jeg ville jo ikke trenge meg på... så regnet egentlig med at det ikke ble noe av.... grunnen til at jeg spurte om å bli med var at han først ønsket å treffe meg med mine barn 🙈🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva er en løs avtale?

Han har jo tydeligvis sett på det som en ferdig avklart avtale...

Anonymkode: 75733...89f

Ingen klokkeslett... 

Skrevet

Jaja FUCK. Er 3,5 timer siden jeg hørte fra han.... så jeg er ikke så viktig for han

Haha

Skrevet

Hvorfor skal dere møte hverandres barn hvis dere er så i datingfasen at du er usikker på hva som skjer i denne situasjonen her? Hjelpes. 

Anonymkode: 1d122...e6d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skal dere møte hverandres barn hvis dere er så i datingfasen at du er usikker på hva som skjer i denne situasjonen her? Hjelpes. 

Anonymkode: 1d122...e6d

Jeg kjenner han veldig godt. Må jo bare si at han er en venn

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner han veldig godt. 

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor dere kommuniserer så dårlig. Hvorfor spurte du ikke tidligere om det ble noe av eller ei?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke helt hvorfor dere kommuniserer så dårlig. Hvorfor spurte du ikke tidligere om det ble noe av eller ei?

Jeg vet ikke.   Nå er han med eksen... først aktiviteten vi skulle på, deretter ut å spise...

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke.   Nå er han med eksen... først aktiviteten vi skulle på, deretter ut å spise...

Hvordan vet du det når du ikke har hatt kontakt med han?

Anonymkode: c2b53...17f

Skrevet

Hvordan vet du det når du ikke har hatt kontakt med han?

Anonymkode: c2b53...17f

Jeg vet det. Pga jeg hørte fra han nå 🥰

Skrevet

Det der blir jo aldri noe forhold.

Anonymkode: 0aa26...52a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det der blir jo aldri noe forhold.

Anonymkode: 0aa26...52a

Mellom meg og han?

Føler det samme!  Jeg hadde ivertfal ALDRI valgt min eks over han. Jeg har tilogmed vært gift før og har flere barn med min eks. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er han med eksen grunnet barna? Er det lenge siden bruddet med han og eksen? 
Råder deg til å holde igjen en god stund hvis det er en eks i bildet som han henger med. Han må være totalt ferdig med henne og ikke sørge over henne. Du skal være nr1 i et nytt forhold. Ikke en reserve for at han skal komme seg videre 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er han med eksen grunnet barna? Er det lenge siden bruddet med han og eksen? 
Råder deg til å holde igjen en god stund hvis det er en eks i bildet som han henger med. Han må være totalt ferdig med henne og ikke sørge over henne. Du skal være nr1 i et nytt forhold. Ikke en reserve for at han skal komme seg videre 

Ja, er pga barna. Ble slutt for 5 år siden. Bare veldig kjipt at han velger henne foran meg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja, er pga barna. Ble slutt for 5 år siden. Bare veldig kjipt at han velger henne foran meg. 

Hva mener du med at han velger henne? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hva mener du med at han velger henne? 

Ærlig talt. Vet ikke. Bare rart at han gir beskjed at de reiser NÅ. Når han vet at det tar lang tid for meg å komme dit. Og hvis jeg hadde kommet så hadde han gått videre med eksen mens jeg hadde måttet reise hjem. Det er bare den jævla magefølelsen!! 

Skrevet

Ærlig talt. Vet ikke. Bare rart at han gir beskjed at de reiser NÅ. Når han vet at det tar lang tid for meg å komme dit. Og hvis jeg hadde kommet så hadde han gått videre med eksen mens jeg hadde måttet reise hjem. Det er bare den jævla magefølelsen!! 

Og når jeg tok det opp med han så fikk jeg ingen svar. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Og når jeg tok det opp med han så fikk jeg ingen svar. 

Og nå angrer jeg på at jeg tok det opp (gjorde det på en hyggelig måte altså. Sa at jeg forsto at det måtte bli sånn). Men han går alltid i forsvar og sier at jeg er altfor følsom og at jeg overreagerer 🫤🫤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...