Gå til innhold

Lønner Synsam brilleabonnement seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har sånn, med 3 briller og synskontroller inkludert. Var kjekt når de var små, briller ofte ble ødelagt eller vokst ut av. Nå er de nok mer stabile og trenger ikke nytt så ofte. De har en brille hjemme, en i skolesekk som sa også blir med til far på samvær og en solbrille. Har ikke prøvd å kjøpe brille på vanlig måte så vet ikke hva som lønner seg?

Jeg selv har kjøpt briller på Specsavers. Har vanlig brille, en terminal/lesebriller og solbriller med styrke. De to første fikk jeg dekket via jobb, men nå er jeg ufør og får ikke det mer, men trenger nye briller. 

Synsam har honnørrabatt ser jeg, vil sånt abonnement lønne seg for meg? Jeg har skjeve hornhinner og ulik styrke på øynene så ikke bare styrkeglass. 

Eller er det andre steder jeg bør sjekke?

Anonymkode: 02b91...05c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20% honnørrabatt ser jeg nå. Jeg har progressive glass også, det fordyrer jo også briller en del ved kjøp.

Skrevet

Noen som vet?

Skrevet

Det kommer an på hvor ofte du bytter.

For meg som kjøper et par nye briller kanskje hvert tredje år lønner det seg ikke.

Men søsteren min er veldig fornyd med det, hun har minst to forskjellige briller til enhver tid og bytter sikkert innfatning en gang eller to i året. 

Du må sjekke opp dette med brilleglass, for jeg vet at noen abonnement bare dekker ny innfatning også flytter de det samme glasset over. Det er ikke alle som dekker nye glass, og noen dekker bare billigste type glass så skal du ha noe ekstra må du betale ekstra. 

De har jo slike abonnement både hos Brilleland og andre også.

Anonymkode: f0d25...d59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...