Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #1 Skrevet 27. desember 2025 Vi er på en hytte nå i romjula og til over nyttår. Hadde ikke tenkt å gå på ski så har ikke pakket med noe skitøy. Men det er veldig bra skiføre her og de andre har tenkt å gå på skitur i morgen og vil gjerne ha meg med. Men eneste jeg har å gå i er olabukse. Vil det se fryktelig dumt ut? Eller bør jeg heller droppe det å heller bare bli igjen på hytta? Anonymkode: 909d8...d4d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #2 Skrevet 27. desember 2025 Klart du kan gå i jeans, men det vil bli kaldt og ubehagelig. Ingen av de andre du kan låne en bukse av? Anonymkode: d23ad...1ec
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #3 Skrevet 27. desember 2025 Det ser litt dumt ut, og jeg ville gitt helt blanke i det ☺️ Mye heller ut på ski med dum bukse enn ikke i det hele tatt. Har du strømpebukser? Jeans rett på er nok litt ubehagelig. Anonymkode: 5ef9f...189
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #4 Skrevet 27. desember 2025 31 minutes ago, Anonym bruker said: Klart du kan gå i jeans, men det vil bli kaldt og ubehagelig. Ingen av de andre du kan låne en bukse av? Anonymkode: d23ad...1ec 21 minutes ago, Anonym bruker said: Det ser litt dumt ut, og jeg ville gitt helt blanke i det ☺️ Mye heller ut på ski med dum bukse enn ikke i det hele tatt. Har du strømpebukser? Jeans rett på er nok litt ubehagelig. Anonymkode: 5ef9f...189 Nei ingen som har noe som passer jeg kan låne dessverre. Men tror jeg hører på dere og blir med ☺️ Har kun tynne strømpebukser i 15 denier med, men bedre enn ikke note tenker jeg Anonymkode: 909d8...d4d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #5 Skrevet 27. desember 2025 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei ingen som har noe som passer jeg kan låne dessverre. Men tror jeg hører på dere og blir med ☺️ Har kun tynne strømpebukser i 15 denier med, men bedre enn ikke note tenker jeg Anonymkode: 909d8...d4d Kos deg på tur 😊 Anonymkode: d23ad...1ec
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2025 #6 Skrevet 27. desember 2025 Jeg pleier å ha myk olabukse under utebukse. Fins ikke en regnbukse der da? Gå med det du har. 🤩 Hadde jeg sett noen i olabukser eller hva som helst, tenker jeg bare :" Koselig å se folk på tur. " That's it. Anonymkode: 9e1ea...04a
Optatium Skrevet 27. desember 2025 #7 Skrevet 27. desember 2025 Dumt å bli sittende hjemme når man egentlig har lyst! Gå det du vil og orker, gå hjem etterpå. Ingen som bryr seg om hva du har på deg. Her jeg bor er det en kjenning som alltid jogger i avklipte olabukser. Kan han, kan du😊
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #8 Skrevet 28. desember 2025 Jeg tror det går helt fint! Dongeri er egentlig bare upraktisk om det blir vått, da blir det kaldt og tungt. I tørrvær er det behagelig og ganske varmeregulerende også. Anonymkode: 0659a...20e
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #10 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Vi er på en hytte nå i romjula og til over nyttår. Hadde ikke tenkt å gå på ski så har ikke pakket med noe skitøy. Men det er veldig bra skiføre her og de andre har tenkt å gå på skitur i morgen og vil gjerne ha meg med. Men eneste jeg har å gå i er olabukse. Vil det se fryktelig dumt ut? Eller bør jeg heller droppe det å heller bare bli igjen på hytta? Anonymkode: 909d8...d4d Du har vel med deg noe annet enn olabukse? Dere er på hytte og du har ikke uteklær? Eller ei jogge/kose bukse? Finner dette litt vanskelig å tro på. Eller er du mann? Anonymkode: fe060...935
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. desember 2025 #11 Skrevet 28. desember 2025 Gå i jeans. Ikke la hva andre tenker stoppe deg fra å gjøre som du vil. Møter stadig folk på fjellet her i jens særlig jul og påske. Eneste jeg tenker er at de er kule som er ute på ski.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #12 Skrevet 28. desember 2025 HI her: Det ble skitur i olabukse/jeans (kall det hva du vil) ble en fin og hyggelig tur😊 Anonymkode: 909d8...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #13 Skrevet 28. desember 2025 1 hour ago, Anonym bruker said: Du har vel med deg noe annet enn olabukse? Dere er på hytte og du har ikke uteklær? Eller ei jogge/kose bukse? Finner dette litt vanskelig å tro på. Eller er du mann? Anonymkode: fe060...935 Nei er ikke mann😅 Vi har leid en hytte hvor uteaktiviteter er mer stamp og badstu og kanske en gåtur. Var ikke planlagt at vi skulle gå på ski, jeg har ikke langrennski heller. Men de vi er med er skifolk og har alltid noen ski "liggende i bilen" som de sier og de fant et område med skiføre her, og de hadde nok skiutstyr til alle. Har ikke gått på langrenn på mange år men tenkte det kunne være gøy å prøve det igjen Har med et nytt kasjmir kosesett jeg fikk til jul, men det er ikke noe å gå på ski med og jeg vil heller ikke risikere å ødelegge det. Jeg synes også olabukse er like behagelig som joggebukser😊 Anonymkode: 909d8...d4d
sug lut Skrevet 28. desember 2025 #14 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): HI her: Det ble skitur i olabukse/jeans (kall det hva du vil) ble en fin og hyggelig tur😊 Anonymkode: 909d8...d4d Så bra! Mye bedre å gå i olabukse enn å ikke gå! Er det mye snø der du er?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #15 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): HI her: Det ble skitur i olabukse/jeans (kall det hva du vil) ble en fin og hyggelig tur😊 Anonymkode: 909d8...d4d Så bra du koste deg 😊 Anonymkode: d23ad...1ec
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #16 Skrevet 28. desember 2025 55 minutes ago, sug lut said: Så bra! Mye bedre å gå i olabukse enn å ikke gå! Er det mye snø der du er? Det er så sant😊 Nei ikke mye snø her heller Anonymkode: 909d8...d4d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #17 Skrevet 28. desember 2025 27 minutes ago, Anonym bruker said: Så bra du koste deg 😊 Anonymkode: d23ad...1ec Takk😊 Anonymkode: 909d8...d4d
*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2025 #18 Skrevet 28. desember 2025 Anonym bruker skrev (4 timer siden): HI her: Det ble skitur i olabukse/jeans (kall det hva du vil) ble en fin og hyggelig tur😊 Anonymkode: 909d8...d4d Så bra at du ble med på tur! Så lenge du holdt deg varm så er bekledningen helt irrelevant.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2025 #19 Skrevet 28. desember 2025 «JD Vance skis in jeans» sto det på skiltene i starten av året. Du kan sikkert trøste deg med at dere er to om det 😇 Anonymkode: e46b9...072
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2025 #20 Skrevet 29. desember 2025 23 hours ago, *Miss Marple* said: Så bra at du ble med på tur! Så lenge du holdt deg varm så er bekledningen helt irrelevant. Var glad jeg valgt å bli med 😊 Heldigvis ikke så kaldt Anonymkode: 909d8...d4d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2025 #21 Skrevet 29. desember 2025 Her jeg bor går turister i Jeans og kjole og høye hæler på fjelltur. Har man ikke noe annet så bruker man det man har. Anonymkode: fdfcd...5c7
Gucci_Helene Skrevet 30. desember 2025 #22 Skrevet 30. desember 2025 Har mange ganger gått med jeans på ski, det er da ingen problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå