Gå til innhold

Er dere overmett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene føler jeg det bare har gått i ett med julemat og julegodt, og det har blitt lite bevegelse. 

I det daglige trener jeg hver dag, og er bevisst på hva jeg spiser. Så jeg føler meg som en søppelfylling akkurat nå. Trøtt og lat.

Må starte opp med gode vaner igjen i morgen.. 

Anonymkode: 96d8d...d26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har trent hver dag nå hit til i jula også, så nei føler meg ikke slik som du beskriver selv om jeg har spist å drukket mye mer enn vanlig

Anonymkode: f5fe7...c17

Skrevet

Nei, jeg evner å kose meg uten å måtte nevrotisk avbryte jula for å tygge grass og løpe runder.

Anonymkode: fa11f...fe4

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har trent hver dag nå hit til i jula også, så nei føler meg ikke slik som du beskriver selv om jeg har spist å drukket mye mer enn vanlig

Jeg har ikke fått det til i år og kjenner en stor forskjell fra andre år hvor jeg har holdt treningen ved like.. 

HI

Skrevet

Nei, utenom julemiddag, så har bare spist noen brødskiver med pålegg.

Anonymkode: c4302...d97

Skrevet
22 minutes ago, Anonym bruker said:

Jeg har ikke fått det til i år og kjenner en stor forskjell fra andre år hvor jeg har holdt treningen ved like.. 

HI

Viktig å finne tid til seg selv også🙂

Skrevet

Har spist mye, men har gått tur hver kveld 

Anonymkode: d36f6...d79

Skrevet

Nei, jeg er bevisst på å stoppe før jeg blir overmett, for det er så ubehagelig. 

Anonymkode: d5e7c...e7f

Skrevet

Bruker wegovy så er ingenting som går an å stappes her. Litt synd, men det må jeg bare stå i 

Anonymkode: faca5...202

Skrevet

Jeg har spist mindre enn vanlig (spiser ikke mye i utgangspunktet), men julemat er uvanlig mat for meg og magen har slått seg helt vrang. Ikke vært på do på fire dager så jeg føler meg stappet til tross for ikke mye matinntak. Har vært på tur med bikkja hver dag og på rideturer også så har fått beveget meg.

Anonymkode: 1a383...140

Skrevet

Ja, har vært mye god mat og mye snop, så i dag fikk jeg laget surdeigsrundstykker. Det var godt med noe skikkelig mettende og sunt. 

Anonymkode: 04ceb...b37

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, har vært mye god mat og mye snop, så i dag fikk jeg laget surdeigsrundstykker. Det var godt med noe skikkelig mettende og sunt. 

Anonymkode: 04ceb...b37

Jeg er i treningsklærne igjen, og det er knekkebrød til frokost. Om noen dager føler jeg meg som jeg selv igjen 😀

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...