Gå til innhold

Erfaringer - brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk redusert brystene rett før jul. Nå har det gått 3 dager og det klør og svir. Kløen skjønner jeg - det er jo fordi det gror. Svien er litt som når det er kaldt og brystvortene er stive mot hardt stoff. Er det vanlig? 

Jeg får ikke ta av kompresjostopp/bandasjer osv før det har gått 8-10 dager, men jeg måtte smugkikke litt.. Tok bare av toppen i et par minutter. Det ser ut som om puppene stikker litt ut til hver side. Er det «vanlig»? Andre erfaringer? 

Foreløpig merker jeg at vekten er myyye mindre og at puppene nå er det de faktisk skal være. Jeg vet det vil ta opptil et år, før det har grodd ordentlig, men jeg er så utrolig spent på resultatet! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fasongen var rar en god stund, siden alt var hovent. Det gikk seg fint til. 

Svie husker jeg ikke, men det er over ti år siden jeg fikk det gjort. Var ganske vondt i minst en uke. 

Anonymkode: fb919...ea7

Skrevet

Det svei ganske lenge for min del, men ellers lite vondt. 

Men du må vente fort 6 mnd før du i de heletatt må vurderer om de ser riktige ut. Først etter ett år "satt" mine seg skikkelig. 

Anonymkode: e799b...84d

Skrevet

Jeg gjorde det for snart tre år siden. Hadde 75I og ønsket meg 75C. Vel. Jeg syns de tok altfor lite, for jeg er nå på 75G. Bruker fremdeles bare kompresjons-BH-en for jeg finner ikke noen andre som ikke lager pølser på ryggen min. Og det rare er at jeg etter operasjonen ble mye tykkere rundt magen. Så det virker nesten som de kiloene jeg mistet i brystene kom tilbake rundt midjen i stedet. Kjipt. 

Anonymkode: ff39f...f24

Skrevet

Angrer som en hund på brystreduksjon. Har ingen følelse i brystvortene lenger, og arrene er store og stygge. Råder alle til å la det være om ikke det høyst nødvendig. 

Anonymkode: b5680...a08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...