Gå til innhold

Oppgitt, samboer opptatt av spill i jul

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hans tenåringsdatter har kommet hit for å feire juleaften med oss. Jeg er glad for at hun tok seg tid til dette. 

Det er flere gjester som skal komme hit i morgen. Maser på samboeren men han bare spiller og spiller.  Dattera har fått influensa og tror vi må avlyse alt. Jeg er egentlig "glad" siden jeg ville blitt utslitt. Har også egne små barn.

Hun har høy feber og han gidder ikke å ta med henne til legevakten. Jeg sa til han gå til Volvat eller noe, så dere ikke må vente. Men han gidder ikke og bare spiller.  

Så nå har jeg gått så langt at jeg har ringt hennes mor og delt frustrasjon. 

Kan hende dattera blir hentet. Men dette er irrelevant nå. Forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er rett og slett lei og sinna. Har lyst til å ødelegge pc.

Anonymkode: a22b5...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og sånt noe gidder du å dele livet ditt med, en som oppfører seg som en bortskjemt tenåring uten tanke for andre.

Anonymkode: e7820...355

Skrevet

Influensa trenger ikke legetilsyn med mindre hu er så dausjuk at hu trenger hjelp. At han er en sugg må du jo nesten ta stilling til uavhengig av henne 

Anonymkode: a0f92...574

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Influensa trenger ikke legetilsyn med mindre hu er så dausjuk at hu trenger hjelp. At han er en sugg må du jo nesten ta stilling til uavhengig av henne 

Anonymkode: a0f92...574

Har man høy feber så er legetilsyn lurt.

HI hvorfor gidder du å være med et slikt mannebarn?

Anonymkode: 0c2a5...d3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.12.2025 den 22.22):

Hans tenåringsdatter har kommet hit for å feire juleaften med oss. Jeg er glad for at hun tok seg tid til dette. 

Det er flere gjester som skal komme hit i morgen. Maser på samboeren men han bare spiller og spiller.  Dattera har fått influensa og tror vi må avlyse alt. Jeg er egentlig "glad" siden jeg ville blitt utslitt. Har også egne små barn.

Hun har høy feber og han gidder ikke å ta med henne til legevakten. Jeg sa til han gå til Volvat eller noe, så dere ikke må vente. Men han gidder ikke og bare spiller.  

Så nå har jeg gått så langt at jeg har ringt hennes mor og delt frustrasjon. 

Kan hende dattera blir hentet. Men dette er irrelevant nå. Forstår ikke hva jeg skal gjøre. Er rett og slett lei og sinna. Har lyst til å ødelegge pc.

Anonymkode: a22b5...768

Man drar ikke på legevakt pga dette. 

Hva hadde du gjort hvis det var ditt eget barn?  

Jeg hadde aldri dratt hjem til noen med i influensa. 

Kan du si det på en hyggelig måte at du sliter deg ihjel og trenger hjelp? Han må dele seg. Men ikke bare hjelpe deg...  og en siste ting. Det er jul. Han må få spille også.  Den gyldne middelvei på alt. 

Anonymkode: e5623...f8d

Skrevet

Egentlig er det ikke mannens spilling som er problemet.

Problemet er at denne mannen er ekstremt egoistisk, han har lite omtake og empati for de som burde stått ham nær. Dessuten er han en mann som ikke tar ansvar for hjem og familie, ikke bidrar. Selv ikke sitt eget barn bryr han seg særlig om.

Dette er en mann jeg absolutt ikke hadde ønsket at mine egne barn skulle vokse opp med som rollemodell, en mann uten respekt eller omtanke for hverken kvinner eller barn eller syke. En mann som synes det er helt greit å overlate alt til partneren og synes det er helt greit at han selv heller sitter og spiller, heller enn å ta ansvar for eget barns helse eller bidra til å forberede til julefeiring julegjester.

Unn deg selv og barna dine langt bedre enn dette! 

Anonymkode: 24e07...6c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...