Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #1 Skrevet 23. desember 2025 Og kjenner det tærer sånn på. Angsten kommer og går og det hjelper ikke på når jeg har en mann som har kort lunte. Da trigger den angsten min. Han tåler veldig lite og jeg kjenner på at dette kommer til å bli en lang jul. Jeg er så lei av angsten og hvordan kroppen min reagere på alt😢 imorgen skal vi reise til svigerforeldre på jul men kjenner jeg ikke har lyst. Jeg er ikke i form men blir omtrent tvunget siden det blir kun oss 4 og ingen andre. Ønsker heller å være hjemme på sofaen og prøve å hente meg inn. Jeg er ikke noe særlig glad i jul heller.. er alltid dårligere på denne tiden med helsa og alt blir bare ett slit som jeg må betale for flere uker/ mnd etterpå Anonymkode: 2e83c...817
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #2 Skrevet 23. desember 2025 Kan du glede deg til rolige dager etter i morgen? Det er jo mange fridager på rad for mange. Etter jul må du ta en vurdering på om du skal gidde å være sammen med en kortlunta irritabel mann resten av livet. Jeg var sammen med en sånn en, gud det trigger nervøsitet og ødelegger psyken. Fikk det mye bedre uten! Anonymkode: fa791...832
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #3 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Kan du glede deg til rolige dager etter i morgen? Det er jo mange fridager på rad for mange. Etter jul må du ta en vurdering på om du skal gidde å være sammen med en kortlunta irritabel mann resten av livet. Jeg var sammen med en sånn en, gud det trigger nervøsitet og ødelegger psyken. Fikk det mye bedre uten! Anonymkode: fa791...832 Ja jeg prøver å tenke slikt. Ja det er ganske slitsomt psykisk og hele tiden være på tå, kritiseringer og prøve å holde roen rundt han. Anonymkode: 2e83c...817
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #4 Skrevet 23. desember 2025 Antagelig blir du friskere om du dropper han 🙈 Anonymkode: 09789...37b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #5 Skrevet 23. desember 2025 Har dere vært lenge sammen? Barn, bolig sammen? Har du angst grunnet han? Eller har du angst uavhengig han der han forsterker det hele med sitt stress? Anonymkode: 72a24...a75
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2025 #6 Skrevet 24. desember 2025 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Og kjenner det tærer sånn på. Angsten kommer og går og det hjelper ikke på når jeg har en mann som har kort lunte. Da trigger den angsten min. Han tåler veldig lite og jeg kjenner på at dette kommer til å bli en lang jul. Jeg er så lei av angsten og hvordan kroppen min reagere på alt😢 imorgen skal vi reise til svigerforeldre på jul men kjenner jeg ikke har lyst. Jeg er ikke i form men blir omtrent tvunget siden det blir kun oss 4 og ingen andre. Ønsker heller å være hjemme på sofaen og prøve å hente meg inn. Jeg er ikke noe særlig glad i jul heller.. er alltid dårligere på denne tiden med helsa og alt blir bare ett slit som jeg må betale for flere uker/ mnd etterpå Anonymkode: 2e83c...817 ❤️ Anonymkode: 0e18f...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå