Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #1 Skrevet 23. desember 2025 Jeg har en mann som drikker alkohol med en gang han har fri fra jobb. Hver helg også på fredag og lørdagen. Jeg er så lei av å ligge å sove på rommet med han snorkende og at hele rommet stinker alkohol. Men han forstår ikke problemet😔 vi har kjøpt ny seng også for noen mnd siden og det å spenne han ut av rommet nå er verre en før. Han snorker til vanlig men når han drikker er det 10 gang værre Anonymkode: 78bdc...a68
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #2 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg har en mann som drikker alkohol med en gang han har fri fra jobb. Hver helg også på fredag og lørdagen. Jeg er så lei av å ligge å sove på rommet med han snorkende og at hele rommet stinker alkohol. Men han forstår ikke problemet😔 vi har kjøpt ny seng også for noen mnd siden og det å spenne han ut av rommet nå er verre en før. Han snorker til vanlig men når han drikker er det 10 gang værre Anonymkode: 78bdc...a68 Han kan fint sove på sofaen når han drikker og skal snorke hele natta så du ikke får sove. Ny seng eller ei spiller ingen rolle. Gå å legg deg på annet rom selv i natt så du får sove. Mannen her snorker også og gnisser tenner, det går rett i marg og bein. Legger meg av og til på annet rom når det er mye og da er det like før jeg rister han Anonymkode: 520cc...53e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #3 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Han kan fint sove på sofaen når han drikker og skal snorke hele natta så du ikke får sove. Ny seng eller ei spiller ingen rolle. Gå å legg deg på annet rom selv i natt så du får sove. Mannen her snorker også og gnisser tenner, det går rett i marg og bein. Legger meg av og til på annet rom når det er mye og da er det like før jeg rister han Anonymkode: 520cc...53e Ja kjenner jeg kunne ha skinnristet han. Gikk å la meg en annen plass nå, men det er ikke greit at jeg skal måtte gå ut av rommet når det er selv skyldt med snorkinga pga drikking. Anonymkode: 78bdc...a68
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #4 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ja kjenner jeg kunne ha skinnristet han. Gikk å la meg en annen plass nå, men det er ikke greit at jeg skal måtte gå ut av rommet når det er selv skyldt med snorkinga pga drikking. Anonymkode: 78bdc...a68 Helt enig! I morgen kan du gi han beskjed om å sove på annet rom når han drikker. Du skal ikke ligge våken hele natta grunnet hans snorking. Man blir jo gal av denne snorkingen. Jeg måtte stå opp å ta meg en brødskive nå. Snorker mannen her også. Jeg vekker han innimellom å ber han holde kjeft 🙈 da snur han deg over på siden. Jeg er ekstremt var på snorking Anonymkode: 520cc...53e
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #5 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Helt enig! I morgen kan du gi han beskjed om å sove på annet rom når han drikker. Du skal ikke ligge våken hele natta grunnet hans snorking. Man blir jo gal av denne snorkingen. Jeg måtte stå opp å ta meg en brødskive nå. Snorker mannen her også. Jeg vekker han innimellom å ber han holde kjeft 🙈 da snur han deg over på siden. Jeg er ekstremt var på snorking Anonymkode: 520cc...53e Huff ganske så frustrerende når det er slikt. Vurdere å sove alene igjen men savner jo nærheten og da Anonymkode: 78bdc...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå