Gå til innhold

Bolig stil og økonomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder stil i hjemmet og hvordan folk har det hjemme er det mange årsaker til hvorfor folk velger/ ikke velger dette. 
Mange har ikke interesse for interiør, noen bryr seg ikke noe særlig om det, mens mange ikke har råd til å kjøpe dyre ting. 
Jeg har bodd i samme hus i 25 år. Da blir det en del møbler, oppussing og ting og tang oppgjennom årene. Skal jeg velge meg ut en stil må liksom alt byttes ut og pusses opp. Det er noe vi ikke vil bruke penger på. Vi har brukt mange år på å renovere hele huset, og vi har nå en stil vi er fornøyd med. Rolig stil med duse farger og i år fikk vi kjøpt både ny sofa og spisestue. For meg er et hjem et sted der folk bor. Men jeg liker å ha det fint rundt meg, så kan fint spare opp til noe jeg vil ha. 
Det som er fint i år er helt ut om 4 år om en vil følge moten. Jeg følger jo moten på et vis noe alle gjør, men jeg vil ha min egen stil der jeg inspireres og vil lage vårt hjem. Får veldig ofte høre at vi har det så fint og koselig i hjemmet vårt. 
Jeg synes også det er fint å se andre sine hjem, hva de liker og hvordan de har det. Det er veldig mange ulike stiler som er fine, men man kan jo ikke mikse alle i et rom. 
For 10 år siden synes jeg funkis hus var helt hot! Nå hadde jeg aldri villet bodd i et slik hus, men ser mer etter herskapshus. Meeeen, vi blir nok boende i vårt hus og trives med det. 
hadde jeg vært rik hadde jeg nok kjøpt et drømmehus, men med vår helt ok normale økonomi ønsker vi ikke bo oss ihjel, men ha det slik vi har det nå 

Anonymkode: d76aa...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Takk for at du informerer

Anonymkode: 92ad5...c51

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ok. Takk for at du informerer

Anonymkode: 92ad5...c51

Bare hyggelig 

Skrevet

Topp, det.

Anonymkode: d5001...fe3

Skrevet

Og jeg har hatt mer eller mindre samme stil i de 25 årene jeg har bodd i dette huset, kunne godt bodd i et funkishus men ville ALDRI kjøpt et kvasi-herskapshus. Møblene mine er like fine om 25 år som de var for 25 år siden, og jeg blir nok her.

Anonymkode: 648a9...fd4

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og jeg har hatt mer eller mindre samme stil i de 25 årene jeg har bodd i dette huset, kunne godt bodd i et funkishus men ville ALDRI kjøpt et kvasi-herskapshus. Møblene mine er like fine om 25 år som de var for 25 år siden, og jeg blir nok her.

Anonymkode: 648a9...fd4

Vi har barn og hund så her blir det slitasje. Sofa må jo byttes ut. 
herksapshus synes jeg er så fint. Men nå som barna er på vei ut av redet og det blir meg og mannen igjen så trenger vi ikke stor plass. Det er mye som er fint. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...