Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Bestilte en juleduk forrige uke og betalte ekspress gebyr og pakken skulle da leveres 23. des. flott tenkte jeg, jeg skal jo ha duken til julaften. Hadde ikke bestilt den hvis ikke. Fikk mail om at pakken har ankommet Langhus, og gjøres klar for transport til Molde den 22. des. som da er i dag. Post nord. Estimert levert innen 29 des. står det.. vil det si at pakken ikke kommer før 29? ganske irriterende at de lover 23. med ekstra gebyr for ekspresslevering når de ikke holder mål Anonymkode: da421...cba
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 Man kan ikke stole på PostNord dessverre, de bryr seg ikke om noe Anonymkode: 17c22...887
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Man kan ikke stole på PostNord dessverre, de bryr seg ikke om noe Anonymkode: 17c22...887 Kjente jeg klikket.. men fikk kjøpt duk på en butikk i kveld, så ordnet seg. Men forbanna irriterende Anonymkode: da421...cba
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 55 minutes ago, Anonym bruker said: Kjente jeg klikket.. men fikk kjøpt duk på en butikk i kveld, så ordnet seg. Men forbanna irriterende Anonymkode: da421...cba Bra det ordenet seg, men er j@vlig irriterende. Jeg bestilte også en sending med ekspress fra Tyskland, tok 1 dag fra Tyskland til Norge men så brukte PN 9 dager på å levere, jeg chattet med de og da sa de bare at de hadde så mye å gjøre at de ikke viste når den ble levert. Jeg spurte til og med om jeg kunne hente den på terminalen deres men det var ikke mulig... Jeg HATER Postnord, håper de går konkurs Anonymkode: 17c22...887
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Bra det ordenet seg, men er j@vlig irriterende. Jeg bestilte også en sending med ekspress fra Tyskland, tok 1 dag fra Tyskland til Norge men så brukte PN 9 dager på å levere, jeg chattet med de og da sa de bare at de hadde så mye å gjøre at de ikke viste når den ble levert. Jeg spurte til og med om jeg kunne hente den på terminalen deres men det var ikke mulig... Jeg HATER Postnord, håper de går konkurs Anonymkode: 17c22...887 De gjør jo ikke det så lenge folk fortsetter å bruke de. Anonymkode: 088fc...1f3
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 17 minutes ago, Anonym bruker said: De gjør jo ikke det så lenge folk fortsetter å bruke de. Anonymkode: 088fc...1f3 (Heldigvis taper de store penger i Sverige og Danmark så lov og håpe.) Ofte vet man jo ikke at det er Postnord som blir brukt Anonymkode: 17c22...887
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #7 Skrevet 22. desember 2025 Vi bestilte julegave til barnet på nett med lovnad om levering før jul dersom man bestilte innen 16/12. Jeg bestilte 13/12, og i går kom endelig første oppdatering i Posten-appen om at forventet levering er 29/12! Før det stod det bare venter på innlevering. Veldig irriterende! Hadde ikke bestilt hadde vi visst dette. Gaven er stor og dyr så ikke bare å kjøpe ny eller bruke angreretten (og dermed betale dyr returfrakt). Barnet er også lite og vil ha lite forståelse for å måtte vente på julegave til etter julaften.. Anonymkode: 95ff9...981
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #8 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Vi bestilte julegave til barnet på nett med lovnad om levering før jul dersom man bestilte innen 16/12. Jeg bestilte 13/12, og i går kom endelig første oppdatering i Posten-appen om at forventet levering er 29/12! Før det stod det bare venter på innlevering. Veldig irriterende! Hadde ikke bestilt hadde vi visst dette. Gaven er stor og dyr så ikke bare å kjøpe ny eller bruke angreretten (og dermed betale dyr returfrakt). Barnet er også lite og vil ha lite forståelse for å måtte vente på julegave til etter julaften.. Anonymkode: 95ff9...981 Det er jo butikken sin skyld og ikke Posten sin Anonymkode: a0e62...938
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #9 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det er jo butikken sin skyld og ikke Posten sin Anonymkode: a0e62...938 Butikken sier det er posten. Og at den ble innlevert den 15/12. Anonymkode: 95ff9...981
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #10 Skrevet 23. desember 2025 Ikke mist håpet enda. Opplever av og til at en pakke kan komme før den dagen det står. 🙂 Anonymkode: c7195...abf
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #11 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Ikke mist håpet enda. Opplever av og til at en pakke kan komme før den dagen det står. 🙂 Anonymkode: c7195...abf Yes! Pakken kom i dag 🤩 Anonymkode: da421...cba
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #12 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Yes! Pakken kom i dag 🤩 Anonymkode: da421...cba Så bra!! 🙂 Anonymkode: c7195...abf
Himmel og hav Skrevet 23. desember 2025 #13 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Butikken sier det er posten. Og at den ble innlevert den 15/12. Anonymkode: 95ff9...981 Jeg leverte inn ei pakke 1.12. til sending. Den ble liggende i butikken helt til 9.12. før den ble sendt videre i følge Posten-appen. Den brukte da 21 dager på å komme fram dit den skulle, så de kan somle de også. Jeg synes allikevel at Postnord er verre. Der har jeg opplevd flere ganger at pakker har kommet fram til distribusjonssenteret i nærheten av her jeg bor for så å bli sendt på tur tilbake dit den kom fra igjen. Gjerne et par ganger. For så å toppe det hele med å levere til feil hentested.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #14 Skrevet 23. desember 2025 Skulle bestille klikk og hent, men så viste det seg at butikk i nærheten ikke hadde. De lovet 1-4 dagers levering så da valgte jeg det. Butikken brukte nesten 5 dager før de gjorde noe som helst med bestillingen. Deretter over et døgn før de sendte den videre. Her bommet de med noen timer på distributørens frist. Dermed brukte de 4 døgn på levering i stedet for ett. Hadde jeg visst at den skulle ta 10 dagers hadde jeg valgt noen andre siden noen av mottakerne skulle reise bort. Jeg hadde 9 dager før to av dem reiste så litt kjedelig du det skulle ta så lang tid. Når Butikken viser steg for steg er det ganske grustrerende at de lar det gå så lenge før de tar i orderen. De har senere har en ca garanti på at bestilte man før 17.12 skulle man få gaven før jul. Når de brukte så lang tid i ukene før er jeg redd det er en del kunder som blir skuffet. Ellers synes jeg "Helt hjem" har gjort mye rart, men jeg har heldigvis fått alt til slutt og ingenting ble stjålet selv om de la fra deg pakkene på utsatte steder. Anonymkode: 68e48...7f8
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #15 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (På 22.12.2025 den 20.29): Man kan ikke stole på PostNord dessverre, de bryr seg ikke om noe Anonymkode: 17c22...887 Dette. PostNord gjør alt de kan for å unngå å levere innen oppgitt tid. Bestiller aldri noe om PostNord er eneste som kan levere. Anonymkode: 69691...08b
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2025 #16 Skrevet 23. desember 2025 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette. PostNord gjør alt de kan for å unngå å levere innen oppgitt tid. Bestiller aldri noe om PostNord er eneste som kan levere. Anonymkode: 69691...08b Jeg bestiller mye på nett, og har ALDRI hatt problemer med PostNord! Anonymkode: c7195...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå