Gå til innhold

Bitterhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange bitre og sinte, ensomme og slemme folk her inne? Det er jul og folk her inne angriper en trist mamma som skal feire jul alene for første gang uten barna sine. Hva feiler folk? Oppmerksomhet? 

Anonymkode: 7f896...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor er det så mange bitre og sinte, ensomme og slemme folk her inne? Det er jul og folk her inne angriper en trist mamma som skal feire jul alene for første gang uten barna sine. Hva feiler folk? Oppmerksomhet? 

Folk angriper ikke i den tråden, 1 bruker angrep hi, og fikk reaksjoner på det.

Anonymkode: a2a34...feb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er det noen som angriper henne? 

Anonymkode: f6d0c...f81

Skrevet

Og evt, er de bitre og sinte? Rar konklusjon. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Og evt, er de bitre og sinte? Rar konklusjon. 

Har du kommet frem til en annen konklusjon? Mange som sliter med seg selv her inne. Moren som hadde kjøpt hest til jul til datteren f eks. Første svar er: er du klar over hva hest koster i mnd med stallplass mat osv? Klart folk tenker på det og har tatt det i betraktning.. folk som svarer slikt går på nav og klarer ikke se forskjell på sin egen situasjon og oss andre som er i jobb og tjener penger 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

folk som svarer slikt går på nav og klarer ikke se forskjell på sin egen situasjon og oss andre som er i jobb og tjener penger 

Men å dømme andre så lett som du gjør her er visst helt greit...for en ufyselig holdning du har.

Skrevet

Har du kommet frem til en annen konklusjon? Mange som sliter med seg selv her inne. Moren som hadde kjøpt hest til jul til datteren f eks. Første svar er: er du klar over hva hest koster i mnd med stallplass mat osv? Klart folk tenker på det og har tatt det i betraktning.. folk som svarer slikt går på nav og klarer ikke se forskjell på sin egen situasjon og oss andre som er i jobb og tjener penger 

Ser ikke helt sammenhengen. Det er ikke noe jeg ville skrevet selv, men kan ikke helt se at det er et angrep eller at det er slemt. Uansett så synes jeg det er rart at du mener at vedkommende som skrev dette er sint, bitter og ensom. Hvor må hun være det? 

Skrevet

Ser ikke helt sammenhengen. Det er ikke noe jeg ville skrevet selv, men kan ikke helt se at det er et angrep eller at det er slemt. Uansett så synes jeg det er rart at du mener at vedkommende som skrev dette er sint, bitter og ensom. Hvor må hun være det? 

Om en godt voksen person fortalte meg at de hadde kjøpt hest til barnet sitt til jul, hadde jeg sagt noe ala: shit! Wow! For en fantastisk gave, den gaven blir hun nok veldig veldig glad for. Så glad på hennes vegne. Jeg sitter ikke å graver og spør om hun har tenkt på stallplass, økonomi osv. voksne mennesker har allerede tenkt gjennom det og har besluttet med at de har mulighet til det. 
Jeg sier heller ikke til en person som er glad for å ha fått seg kattunge, javel.. du vet du må kjøpe kattemat, har du råd til det? Det er spesielt en gruppe som reagerer slik, det er folk som selv har lite penger, og de klarer ikke se at andre har råd. De klarer ikke glede seg over andre, de er sint fordi de ikke får endene til å møtes selv. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Om en godt voksen person fortalte meg at de hadde kjøpt hest til barnet sitt til jul, hadde jeg sagt noe ala: shit! Wow! For en fantastisk gave, den gaven blir hun nok veldig veldig glad for. Så glad på hennes vegne. Jeg sitter ikke å graver og spør om hun har tenkt på stallplass, økonomi osv. voksne mennesker har allerede tenkt gjennom det og har besluttet med at de har mulighet til det. 
Jeg sier heller ikke til en person som er glad for å ha fått seg kattunge, javel.. du vet du må kjøpe kattemat, har du råd til det? Det er spesielt en gruppe som reagerer slik, det er folk som selv har lite penger, og de klarer ikke se at andre har råd. De klarer ikke glede seg over andre, de er sint fordi de ikke får endene til å møtes selv. 

Unnskyld at jeg sier det. Men det høres ut som om det er du som er bitter. Du har veldig mye på hjertet. Og ingenting henger på greip... Slapp av og kjenn på julefreden. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så du ser på ensomme som bitre, sinte og slemme altså. Det sier veldig mye om deg. Den som driver meg bitre og sinte angrep i tråd etter tråd er deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Så du ser på ensomme som bitre, sinte og slemme altså. Det sier veldig mye om deg. Den som driver meg bitre og sinte angrep i tråd etter tråd er deg.

Den som angriper ho i alle trådene og leter med lupe for å ha noe å angripe på er slike som deg. Hater verden 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Den som angriper ho i alle trådene og leter med lupe for å ha noe å angripe på er slike som deg. Hater verden 

Den eneste som driver med konstante angrep er deg. At du hater verden er ikke andres skyld.

Skrevet

Den eneste som driver med konstante angrep er deg. At du hater verden er ikke andres skyld.

Haha, du hater verden. Skjønner det er vanskelig å lese når øynene leser det du vil 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Haha, du hater verden. Skjønner det er vanskelig å lese når øynene leser det du vil 

Hi. Slapp av. Dette kommer du virkelig ikke noe godt ut av. La det ligge. Tenk at det er bitte lille julaften i dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hi. Slapp av. Dette kommer du virkelig ikke noe godt ut av. La det ligge. Tenk at det er bitte lille julaften i dag. 

Ja det må du tenke på når de angriper folk på nett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja det må du tenke på når de angriper folk på nett. 

Hva får du ut av å oppføre deg på dette viset?

Skrevet

Herre. Har du droppa medisinene dine igjen? 

Anonymkode: b8962...88a

Skrevet
5 hours ago, Anonym bruker said:

1 person er vel ikke alle her?

Anonymkode: c2d13...500

Skrevet

Herre. Har du droppa medisinene dine igjen? 

Anonymkode: b8962...88a

Herre? Er’u fra Skien eller ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Herre? Er’u fra Skien eller ? 

Hva tilfører du forumet da? Positivitet og glede?

Anonymkode: f8d24...502

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...