Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Dette er første jul etter bruddet jeg ikke har barna, nå skal de være en uke hos faren sin. Det ble øredøvende stillhet her når de dro og hver minste ting som minner om dem får meg til å gråte. Hvordan kommer jeg meg gjennom denne uka? Alle venner er jo opptatt med sine familier. Skal til foreldrene mine julaften da, men greier ikke være der så mange dager heller. Anonymkode: 43955...cb7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Dette er første jul etter bruddet jeg ikke har barna, nå skal de være en uke hos faren sin. Det ble øredøvende stillhet her når de dro og hver minste ting som minner om dem får meg til å gråte. Hvordan kommer jeg meg gjennom denne uka? Alle venner er jo opptatt med sine familier. Skal til foreldrene mine julaften da, men greier ikke være der så mange dager heller. Anonymkode: 43955...cb7 Mulig jeg tar feil, men tipper det var du som tok initiativet til bruddet, så det bør jo være som forventet... Anonymkode: 3322e...ed5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Mulig jeg tar feil, men tipper det var du som tok initiativet til bruddet, så det bør jo være som forventet... Anonymkode: 3322e...ed5 Hva er galt med deg?? Anonymkode: 43955...cb7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Mulig jeg tar feil, men tipper det var du som tok initiativet til bruddet, så det bør jo være som forventet... Anonymkode: 3322e...ed5 Det blir kull og julestrømpen din i år. Anonymkode: 66c35...b94
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 Jeg har ikke erfaring med brudd selv, men jeg tenker at du bare må innstille deg på å sørge denne jule. Det er lov å føle at man har valgt rett, men likevel være trist for konsekvensene og tanken på at ting ikke ble som man ønsket. Ønsker deg en så god julefeiring du kan få. Snart er hverdagen tilbake. Anonymkode: 66c35...b94
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mulig jeg tar feil, men tipper det var du som tok initiativet til bruddet, så det bør jo være som forventet... Anonymkode: 3322e...ed5 Er det du igjen? Du som har et hjem med nips og temu som har rast på hun som har et nytt hjem? Hvor sint og bitter kan man være? Bare svaret du komme med her viser at du er den jeg beskrev i forrige tråd Anonymkode: dba4d...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #7 Skrevet 22. desember 2025 Det går bra. Bruk dagene til å planlegge morsomme ting dere skal gjøre i januar eller i slutten av romjulen. Du kan vaske å rydde litt. Ta kontakt med venner som du kanskje tror opplever ensomhet denne julen (se gjennom venner på f.eks. Facebook) Anonymkode: 24231...9b4
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #8 Skrevet 22. desember 2025 Ikke brudd her i huset, men ungene har vokst ut av redet, og begge skal i år feire med sine respektive kjæresters familier. Så denne julaften blir mannen og jeg alene. Det blir rart, men samtidig en naturlig utvikling. Hos deg (dere) der det har vært et samlivsbrudd, kommer denne følelsen tidligere, for noen altfor tidlig, men så er vel det del av prisen man må betale. Hvis prisen ved å leve sammen er for høy til at det er mulig, så må man dessverre også ta med kostnadene ved å være "barnløs" annenhver jul, bursdag, påske, osv. Anonymkode: d9ced...105
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #9 Skrevet 22. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det du igjen? Du som har et hjem med nips og temu som har rast på hun som har et nytt hjem? Hvor sint og bitter kan man være? Bare svaret du komme med her viser at du er den jeg beskrev i forrige tråd Anonymkode: dba4d...ab5 Feil Anonymkode: 3322e...ed5
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #10 Skrevet 22. desember 2025 Jeg skjønner godt at det er leit og at du kjenner veldig på den litt tomme følelsen, HI. Dessverre blir det jo sånn om dere ikke kan ha plass til å romme hverandre i julen. Det kunne jo hende du kunne være med på deres feiring? Og at han kan være med på din til neste år? Alternativt håper jeg du kan kose deg likevel, enten alene eller med andre. Her er vi bare sammen et par av de store ungene, mannen og jeg på julaften, så reiser mannen til sine foreldre og jeg skal jobbe. Anonymkode: 13d66...73e
Wicked_Witch_of_the_West Skrevet 22. desember 2025 #11 Skrevet 22. desember 2025 7 hours ago, Anonym bruker said: Dette er første jul etter bruddet jeg ikke har barna, nå skal de være en uke hos faren sin. Det ble øredøvende stillhet her når de dro og hver minste ting som minner om dem får meg til å gråte. Hvordan kommer jeg meg gjennom denne uka? Alle venner er jo opptatt med sine familier. Skal til foreldrene mine julaften da, men greier ikke være der så mange dager heller. Anonymkode: 43955...cb7 Ingen råd til deg dessverre, bare en juleklem
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2025 #12 Skrevet 22. desember 2025 Det går fint 🥰. Gjør gode juleting for deg selv, hør om en venninne vil gå tur eller ta lunsj en dag - romjula er lang og slett ikke alle er fullbooket. Og tenk på god tid og søvn og bøker og finner og dager uten noen som har krav på deg. Anonymkode: 3f416...450
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå