oslofrk Skrevet 21. desember 2025 #1 Skrevet 21. desember 2025 Jeg er på Hotell og har koblet meg til nettverket her. Alt ser bra ut, men jeg får ikke koblet meg til Netflix eller nrk. Utrolig irriterende. Jeg har skudd av og på macen og slettet og koblet til nettverk på nytt. Noen andre tips?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Dette er veldig vanlig på hotell-Wi-Fi 🙂 Ofte blokkerer eller begrenser hotellet strømmetjenester som Netflix og NRK. Prøv dette først: • Åpne en nettleser (Safari) og gå til en tilfeldig side (f.eks. vg.no). Noen ganger må man godkjenne vilkår før alt funker • Logg helt av og på Wi-Fi igjen og sjekk om du får en innloggingsside • Hvis du bruker VPN eller iCloud Private Relay, slå det av midlertidig • Prøv Netflix/NRK i nettleser i stedet for app Hvis det fortsatt ikke funker, er det dessverre ofte hotellets nett som er begrensningen. Å dele nett fra mobilen er ofte eneste sikre løsning. Anonymkode: c0df1...782
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #3 Skrevet 21. desember 2025 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Dette er veldig vanlig på hotell-Wi-Fi 🙂 Ofte blokkerer eller begrenser hotellet strømmetjenester som Netflix og NRK. Prøv dette først: • Åpne en nettleser (Safari) og gå til en tilfeldig side (f.eks. vg.no). Noen ganger må man godkjenne vilkår før alt funker • Logg helt av og på Wi-Fi igjen og sjekk om du får en innloggingsside • Hvis du bruker VPN eller iCloud Private Relay, slå det av midlertidig • Prøv Netflix/NRK i nettleser i stedet for app Hvis det fortsatt ikke funker, er det dessverre ofte hotellets nett som er begrensningen. Å dele nett fra mobilen er ofte eneste sikre løsning. Anonymkode: c0df1...782 Hva i all verden har skjedd med teksten her? Anonymkode: e46df...589
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #4 Skrevet 21. desember 2025 Høres nesten ut som om det er begrensninger på hotellets nett. Anonymkode: e46df...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå