Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #1 Skrevet 21. desember 2025 I dag bestilte jeg meg knallfine tallerken 12 stk. Rundt dreibart ostefat i tre, 12 fine glass med vannkaraffel i samme serie. Samt et sett med nydelige ostekniver. På nyåret skal jeg invitere kollegaer hjem på ost og vin i nyhuset 🤩 Gleder meg til å endelig invitere Anonymkode: 505cf...859
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #2 Skrevet 21. desember 2025 Dette ble jeg skikkelig glad av å lese 😍✨ For en herlig følelse å endelig ha et hjem man kan invitere folk inn i, og det høres jo helt nydelig ut med ostefat, fine tallerkener og matchende glass 🧀🍷🍽️ Treverk, ostekniver og vin er rett og slett en uslåelig kombinasjon 🤍 Du høres både stolt og forventningsfull ut, akkurat sånn det skal være 🥰 Nyt forberedelsene, nyt gleden, og nyt det å åpne døra og si “velkommen inn” i ditt eget nye kapittel ✨🏡🎉 Anonymkode: ab46d...138
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2025 #3 Skrevet 21. desember 2025 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette ble jeg skikkelig glad av å lese 😍✨ For en herlig følelse å endelig ha et hjem man kan invitere folk inn i, og det høres jo helt nydelig ut med ostefat, fine tallerkener og matchende glass 🧀🍷🍽️ Treverk, ostekniver og vin er rett og slett en uslåelig kombinasjon 🤍 Du høres både stolt og forventningsfull ut, akkurat sånn det skal være 🥰 Nyt forberedelsene, nyt gleden, og nyt det å åpne døra og si “velkommen inn” i ditt eget nye kapittel ✨🏡🎉 Anonymkode: ab46d...138 Det er så godt å få ting på plass, og endelig kan vise frem hjemmet vårt og at ting er på stell. Inviterte folk hjem før også, før vi hadde nytt hjem. Men det er ekstra stas å pynte bord og invitere nå 🤩 Anonymkode: 505cf...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå