Gå til innhold

Typen som ikke har tid...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Ikkje kjærester, bare eksklusiv? Beklager, skjønner ikke forskjellen. 

Anonymkode: e6886...c63

Nei. Ikke jeg heller. HI

Anonymkode: fc7d0...7f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Ikke jeg heller. HI

Så hvorfor vil du dette?

Anonymkode: 26c77...e76

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Så hvorfor vil du dette?

Jeg håper vi er på vei til å bli kjærester.

Hvorfor vil han? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor vil han? 

Men hvorfor vil du bli kjæreste med en som vil eie deg, er veldig sjalu, vil kontrollere deg, en som magefølelsen din sier du ikke kan stole på og som ikke er interessert i deg, som du tror flørter med andre? Hva i all verden tilfører han livet ditt som er bra?

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor vil han? 

Han vil jo ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Han vil jo ikke.

Hvordan vet du det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hvorfor vil du bli kjæreste med en som vil eie deg, er veldig sjalu, vil kontrollere deg, en som magefølelsen din sier du ikke kan stole på og som ikke er interessert i deg, som du tror flørter med andre? Hva i all verden tilfører han livet ditt som er bra?

Fordi vi har det kjempe bra sammen!  Bortsett fra det lille siste som står igjen... har utviklet seg til å bli bedre og bedre...

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg vet jo ikke om han vil eie meg.. men hvis vi ikke er kjærester og han vil at vi skal være eksklusiv så får jeg den følelsen.. så han er ikke interessert i meg? Han sier han er det. Jeg tror egentlig ikke at han flørter med andre... er bare magefølelsen som kommer når jeg er VELDIG åpen og inkluderende.. men ikke han. Han er blitt MYYYYE bedre.. HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Fordi vi har det kjempe bra sammen!  Bortsett fra det lille siste som står igjen... har utviklet seg til å bli bedre og bedre...

Wow....pass så du ikke snubler i skylappene dine. Vedder du på at om 1 år så skriver du samme type innlegg her inne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Wow....pass så du ikke snubler i skylappene dine. Vedder du på at om 1 år så skriver du samme type innlegg her inne.

Ok. Jeg skal høre på deg! Jeg er tydeligvis dum?! Hva anbefaler du at jeg gjør ? Snakke med han?  Avslutte?  Jeg har omtrent ikke tid til kjæreste... involvere barna ? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ok. Jeg skal høre på deg! Jeg er tydeligvis dum?! Hva anbefaler du at jeg gjør ? Snakke med han?  Avslutte?  Jeg har omtrent ikke tid til kjæreste... involvere barna ? 

Føler jeg ikke kan komme med krav da jeg aldri har barnefri. Det går utover psyken min. Jeg har bare mulighet til å treffe han en sjelden gang. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vurderer du seriøst om du skal involvere barna i dette? En du ikke engang er i et seriøst forhold med?

Anonymkode: 6cf36...fb9

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Vurderer du seriøst om du skal involvere barna i dette? En du ikke engang er i et seriøst forhold med?

Anonymkode: 6cf36...fb9

Nei. Jeg gjør ikke det. Men jeg har jo aldri tid til å treffe han. Er så dumt. Bare noen få timer innimellom. Jeg kan ikke forvente at han skal bli kjæresten min i denne situasjonen 

Skrevet

Er forresten flere seriøse menn jeg har hatt kontakt med i min single periode som har blokkert meg pga jeg ikke har tid til å treffes. De har tolket det som jeg ikke var intressert. HI 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor vil han? 

Du har fått så mange svar i alle innleggene du har skrevet om denne mannen. Er du treig eller gjør du deg til? Han vil fordi han får sex uten å forplikte seg. 

Hvis du vil mer må du snakke med han, som en voksen person. 

Anonymkode: e9a75...3fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...